Overlevingspensioen zo goed als afgeschaft door regering De Wever
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Overlevingspensioen zo goed als afgeschaft door regering De Wever
https://www.sfpd.fgov.be/nl/recht-op-pe ... gspensioen
Nogmaals, er staat niet in het regeerakkoord dat overlevingspensioen volledig afgeschaft wordt. Zie bewuste passage op p.51
Ik begrijp niet wat je me eigenlijk wil zeggen. Waar zit mijn fout?
Nogmaals, er staat niet in het regeerakkoord dat overlevingspensioen volledig afgeschaft wordt. Zie bewuste passage op p.51
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Welkom bij de anti-De Wever club... nog op te richten eerstdaags.
Over een paar jaar, ergens rond 2026, moeten alle mannen boven de 18 gaan vechten tegen de russen.
Tegen dan vliegen die drones van hinder zonder enig probleem tot in onze straten.
Dus, schaffen ze het af, want het aantal weduwes zal dan ontelbaar worden.
Tegen dan vliegen die drones van hinder zonder enig probleem tot in onze straten.
Dus, schaffen ze het af, want het aantal weduwes zal dan ontelbaar worden.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Ik lees het ook zo zoals jij. Enkel voor weduwen die de pensioenleeftijd nog niet hebben bereikt verandert er iets volgens mij.FoxCatcher70 schreef: ↑Gisteren 18:30 https://www.sfpd.fgov.be/nl/recht-op-pe ... gspensioen
Ik begrijp niet wat je me eigenlijk wil zeggen. Waar zit mijn fout?
Maar voor de gekleurde pers en de anti-BDW clan op dit forum telt het correct informeren en lezen van de tekst niet en is het gemakkelijker om aan paniekzaaierij en vuilbekkerij te doen op basis van verkeerde informatie. Al dan niet bewust …
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Beter laat wakker dan nooit.debacker schreef: ↑Gisteren 09:47 Doorgaans leven vrouwen wat langer dan mannen en meestal kunnen vrouwen op hun oude dag en na verlies van hun man, het overlevingspensioen goed gebruiken.
Ze hebben meestal een lager pensioen omdat ze dikwijls hun carrière hebben terug geschroefd om voor de kinderen (en soms zelfs voor hun eigen ouders) te zorgen.
Hier is al sinds vele jaren wat aan gewijzigd.(van zolang men leefde tot beperkt in de tijd)
Waar was je toen met je protest.
Nu is het precies iets nieuws volgens u, neen het wordt weer aangepast.
Is zoals de velen die nu gaan betogen in het stemhokje rechts, ultra rechts en er komt een nieuwe regering en ze lopen massaal naar de vakbond.
Estate Guru believer.