inloggen op site Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: inloggen op site Keytrade
Wie zegt dat ik tevreden ben over Keytrade ? Wie zegt dat de anderen ongelijk hebben ?haelewyn schreef: ↑Vandaag 13:42 Tja .. dat is de klassieke mening : ik ben tevreden over XYZ..
Iedereen die niet tevreden is heeft ongelijk.
En hier denkt hij zelfs te mogen concluderen dat Keytrade gelukkig is om klanten te zien vertrekken die vinden dat de dienstverlening ondermaats is
Apart is dat wel.
Bij Aion zullen ze het vast graag horen en kopiëren.
Als je zaagt over uw vrouw dan moet je een andere vrouw zoeken.
Als je zaagt over uw job, hetzelfde
Als je zaagt over uw bank, hetzelfde.
En ze gaan allemaal content zijn dat ze van uw gezeur af zijn. Of niet ?
Doe mij niet zeggen wat ik niet gezegd heb. Het zou te gemakkelijk zijn.
Als de economische realiteit is dat je het je kan veroorloven om klanten met normale verwachtingen af te stoten EN daar bovenop kan zeggen dat het goed is dat ze weg zijn..
Why not.
Maar voor veel bedrijven is de economische realiteit heel anders.
Ik ben ook klant geweest bij Keytrade. Zeer tevreden dat ik er weg ben.
Of zij blij zijn dat ik weg ben ? Interesseert me totaal niet.
Niemand kende mij als klant. Het zou sterk zijn dat er dan personeelsleden blij zijn met mijn vertrek.
Het zou als handelaar wel erg getuigen van grote hoogmoed als je vindt dat al je klanten mogen vertrekken.
Het is eerder normaal dat je mensen met redelijke verwachtingen gewoon tevreden probeert te maken
Dit is een zinloze discussie eigenlijk. Gezeur van jouw kant, vind ik.
Misschien had KT wel kunnen communiceren dat de gebruikersnaam moet aangepast worden voor in te loggen.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Inderdaad, dat heb ik ook al geopperd en dat zou van meer klantvriendelijkheid getuigen ...
Maar ik zie ook dat de site recent een update heeft gekregen. Misschien is bij deze update onbewust het koppelteken weggelaten in de aanlogprocdure (niet alle klanten hebben een gebruikersnaam met een koppelteken). M.a.w. misschien was het een programmeerfout, een menselijke fout.
VincentVega schreef: ↑Vandaag 12:02Zoals:
Zou ik niet beter naar een andere bank overstappen waar je als klant wel steeds toegang hebt tot je rekeningen?
Of Keytrade kan zich de vraag stellen: zou ik niet beter eerst communiceren naar klanten toe vooraleer ik iets wijzig aan de toegang tot de rekeningen?
De problemen van de laatste weken hebben te maken met klanten die een gebruikersnaam hebben met daarin een koppelteken (zoals 000xxxxx-xx).
Je kan op de site aanloggen via dezelfde gebruikersnaam maar zonder koppelteken (000xxxxxxx).
Met de app waren er geen problemen ...
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Ik kan momenteel niet inloggen in de app van Keytrade. Nog iemand problemen?
Ik heb eerst mijn mening gegeven. Jullie zijn dan begonnen met het gezeur.haelewyn schreef: ↑Vandaag 15:15Als de economische realiteit is dat je het je kan veroorloven om klanten met normale verwachtingen af te stoten EN daar bovenop kan zeggen dat het goed is dat ze weg zijn..
Why not.
Maar voor veel bedrijven is de economische realiteit heel anders.
Ik ben ook klant geweest bij Keytrade. Zeer tevreden dat ik er weg ben.
Of zij blij zijn dat ik weg ben ? Interesseert me totaal niet.
Niemand kende mij als klant. Het zou sterk zijn dat er dan personeelsleden blij zijn met mijn vertrek.
Het zou als handelaar wel erg getuigen van grote hoogmoed als je vindt dat al je klanten mogen vertrekken.
Het is eerder normaal dat je mensen met redelijke verwachtingen gewoon tevreden probeert te maken
Dit is een zinloze discussie eigenlijk. Gezeur van jouw kant, vind ik.
Maar idd, je hebt gelijk.