De Beurs vandaag part 2
TIP
Re: De Beurs vandaag part 2
-10 a -20% binnen pakweg 2 maanden?
Microsoft, het topbedrijf dat me blijft verbazen.
Vorige week komt men met DeepSeek naar buiten en enkele dagen later :
Microsoft rolls out DeepSeek's AI model on Azure
Vorige week komt men met DeepSeek naar buiten en enkele dagen later :
Microsoft rolls out DeepSeek's AI model on Azure
Zou gek zijn als ze het niet doen, Deepseek is als open source beschikbaar, het heeft enkele zeer goeie innovaties die ook in alle andere modellen kunnen en zullen toegepast worden. En voor Microsoft zijn die alternatieve en open source modellen een dubbele win, zo worden ze ook wat minder afhankelijk van Open AI voor de verdere evolutie.
Ik weet dat we op dt forum nog alleen maar belastingen mogen bespreken, maar ik wil toch melden dat in het impliciet wedstrijdje Intuitive surgical vs Alphabet, mijn intuitive surgical ruimschoots aan het winnen is
Go niet-coole dure robots !
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Go niet-coole dure robots !
Nieuw Grayscale ETF over BTC miners : MNRS.
Als je verwacht dat BTC verder gaat stijgen dit jaar (sommigen spreken over 150k-200k) dan is de MNRS ETF een goede alternatief. MARA en RIOT zijn in de top 2.
Als je verwacht dat BTC verder gaat stijgen dit jaar (sommigen spreken over 150k-200k) dan is de MNRS ETF een goede alternatief. MARA en RIOT zijn in de top 2.
Als u gelooft dat bitcoin zal stijgen: er bestaat een ETF die 3x geleveraged is op de dagschommelingen van Strategy.
Ik heb gezegd.
Mijn opmerking mag niet gezien worden als advies. Integendeel.
Ik heb gezegd.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Over de voorspellingen die die "sommigen" in het verleden gemaakt hebben, komen ze achteraf nooit meer terug
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
Hier zo een voorspelling:
On July 17, 2017, McAfee made a big claim. He predicted that 1 bitcoin will be worth $5,000 by the end of 2017. Bitcoin's price hit a high of $19,303.74 on December 17, 2017 and closed the year at $12,629.81.
Using the same prediction model, McAfee previously claimed that bitcoin will hit $500,000 by the end of 2020. Since BTC prices surged much faster in 2017 than he had projected, McAfee revised his claim upward to $1 million by 2020.
Het enige dat we met BIJNA zekerheid kunnen zeggen is dat de waarde tegen eind 2025 tussen de 1 dollar en 1 miljoen dollar zal liggen. Willen we 99,999% zekerheid dan zal het tussen 0 dollar en 100 miljoen dollar zijn.
Fidelity spreekt over 1 miljard dollar tegen 2038-2040. Wil je tegen dan 10 miljoen euro om redelijk comfortabel te leven, dan VOLSTAAT HET OM NU VOOR 1.000 euro BITCOIN TE KOPEN.
1.000 euro is peanuts. Dat is jaarlijks 70 euro op de lotto. Als je het kwijt bent, niets aan de hand. Wel kans op 10 miljoen tegen 2038-2040
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
Perfect voor de hangmatbelegger. Stop 1000 euro in bitcoin. Kijk er niet naar om tot 1/1/2039. Verkoop het dan. Je kunt niet teleurgesteld zijn (je verwacht dat het 0 zal zijn), alleen eventueel heel blij verrast.
Laatst gewijzigd door KleineSpaarder op 10 februari 2025, 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Die leveraged ETF (zoals elke leveraged of inverse ETF) zijn trouwens alleen goed als je binnen een periode van enkele dagen grote stijgingen verwacht. Door hun constructie (met derivaten; elke dag wordt de referentie op 0 gezet) evolueert hun waarde naar 0 naarmate de tijd vordert.