Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Kan allemaal best zijn maar als er een centimeters groot gat in de leiding zit moet je dat asap dichten en niet liggen focussen op het kraantje dat af en toe eens drupt.
ik heb nog nooit een man kinderen weten krijgen en de meeste huishoudelijke taken worden nog steeds door een vrouw uitgevoerd (uitzonderingen bevestigen de regel). Ook zijn er nog mogelijke andere redenen, maar als dat uw punt is, het zij zoVincentVega schreef: ↑Gisteren 17:50 Discriminatie van man en vrouw![]()
Waarom moet een man 45 jaar werken voor een volledig en een vrouw maar 40 jaar? Vrouwen leven gemiddeld ook al langer dan mannen. Dus als je dan toch wil discrimineren, dan zouden eerder mannen minder lang moeten werken voor een volledig pensioen.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Als je kinderen kan krijgen (niet alle vrouwen hebben kinderenE10ne schreef: ↑Vandaag 10:04ik heb nog nooit een man kinderen weten krijgen en de meeste huishoudelijke taken worden nog steeds door een vrouw uitgevoerd (uitzonderingen bevestigen de regel). Ook zijn er nog mogelijke andere redenen, maar als dat uw punt is, het zij zoVincentVega schreef: ↑Gisteren 17:50 Discriminatie van man en vrouw![]()
Waarom moet een man 45 jaar werken voor een volledig en een vrouw maar 40 jaar? Vrouwen leven gemiddeld ook al langer dan mannen. Dus als je dan toch wil discrimineren, dan zouden eerder mannen minder lang moeten werken voor een volledig pensioen.
![Roll Eyes ::)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/rolleyes.gif)
Je verdedigt een rare en discriminerende regeling, lijkt me eerder iets van de vorige eeuw (of de eeuw daarvoor). Met kinderen krijgen en vrouw aan de haard als motief.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Euh, er is hier blijkbaar nogal grote kuis gehouden sinds mijn laatste bezoek? De discussie met de twee(?) superlatief-onwetenden is ribbedebie?
Het ging er bij mijn weten nochtans betrekkelijk beschaafd aan toe? Of is het daarna uit de hand gelopen?
Afijn, back on topic. Toch nog wat goed nieuws van Arizona:
Regering-De Wever doet het met 250 kabinetsleden minder dan die van De Croo
Het ging er bij mijn weten nochtans betrekkelijk beschaafd aan toe? Of is het daarna uit de hand gelopen?
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Afijn, back on topic. Toch nog wat goed nieuws van Arizona:
Regering-De Wever doet het met 250 kabinetsleden minder dan die van De Croo
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Op die manier draag je toch bij tot het in stand houden van elk zijn eigen privilèges ? Je laat nu 1 doelgroep buiten schot (omdat het voor jou de moeite niet blijkt te zijn) , het zet alleen maar aan tot het verder ijveren van elke categorie om ook zijn “privilege” te bekomen …
Nu nog het verschil tussen ambtenaren en werknemers wegwerken. En het verschil tussen arbeiders en bedienden en al die andere bijzondere statuten en koterijen. Zou toch mooi zijn, een land waar iedereen gelijk behandeld wordt, iedereen die daartoe in staat is zijn proportioneel deel bijdraagt, en niemand de gelegenheid krijgt om van de zaak te profiteren of misbruik te maken. Maar voor het zover is zal er nog heel veel verzet zijn van vakbonden, die willen immers al die koterijen en voordeel regimes behouden of zelfs nog uitbreiden.
Je moet nu eenmaal prioriteiten stellen, eerst de grootste lekken en dan de kleinere, trouwens deze regering snoeit reeds in het aantal parlementairen en ook de Senaat is aan zijn laatste ritje bezig. Kortom dit is geen argument om niks aan pensioenen of wat dan ook te doen.KV schreef: ↑Vandaag 12:00Op die manier draag je toch bij tot het in stand houden van elk zijn eigen privilèges ? Je laat nu 1 doelgroep buiten schot (omdat het voor jou de moeite niet blijkt te zijn) , het zet alleen maar aan tot het verder ijveren van elke categorie om ook zijn “privilege” te bekomen …
Het lijkt mij dat dat allemaal tegelijk moet kunnen en dat de politici eerst en vooral het goede voorbeeld moeten geven. Als ze nu al iedereen onder de bus gooien behalve zichzelf, wie gelooft dan nog dat ze later wel echt in eigen vel gaan snijden
?
![Roll Eyes ::)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/rolleyes.gif)
Als de man die over alles discussieert, ook over zaken waar hij niets van afweet, ontbreektCarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 11:29 Euh, er is hier blijkbaar nogal grote kuis gehouden sinds mijn laatste bezoek? De discussie met de twee(?) superlatief-onwetenden is ribbedebie?
Het ging er bij mijn weten nochtans betrekkelijk beschaafd aan toe? Of is het daarna uit de hand gelopen?![]()
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Was jij hier niet ? Echt ? Van die andere personen van de 15-vuldigheid waren er toch een paar ?
Ik ben sedert donderdag niet veel aanwezig geweest. Geen idee of er wat speciaal was.