Rijden met EV vs ICE
Re: Rijden met EV vs ICE
Ik leg een zakje in de auto dat de damp opslorpt...
De ruiten vanbinnen vaak reinigen met sterke ontvetter als (stinkende) ammoniak of alcohol. Dat helpt ook erg goed.
Hoe meer vuil aan de ruiten plakt, hoe makkelijker de condens zich daar aan hecht. M.i. maakt dat een groot verschil !!
De ruiten vanbinnen vaak reinigen met sterke ontvetter als (stinkende) ammoniak of alcohol. Dat helpt ook erg goed.
Hoe meer vuil aan de ruiten plakt, hoe makkelijker de condens zich daar aan hecht. M.i. maakt dat een groot verschil !!
Re: Rijden met EV vs ICE
Nieuwe regering blaast hybride bedrijfswagen nieuw leven in Je kan er van op aan dat het nu helemaal over en out is voor EV's.
Re: Rijden met EV vs ICE
heeft iemand het artikel van HLN over de hybride bedrijfswagens aub
benieuwd welke selectie ze maken
thanks
benieuwd welke selectie ze maken
thanks
Re: Rijden met EV vs ICE
Zoals we gewoon zijn van Europa, veel blabla.
En ondertussen smeten merken zoals Dacia met torenhoge kortingen om toch maar elektrische auto's te kunnen verkopen
Mogelijk zullen er nu nog wat minder EV's verkocht worden.
https://www.hln.be/binnenland/europa-st ... ~ab6a63df/
En ondertussen smeten merken zoals Dacia met torenhoge kortingen om toch maar elektrische auto's te kunnen verkopen

Mogelijk zullen er nu nog wat minder EV's verkocht worden.
https://www.hln.be/binnenland/europa-st ... ~ab6a63df/
Re: Rijden met EV vs ICE
1 op de 4 wagens die BMW België als tweedehands aanbiedt, is elektrisch. Bijna al deze wagens zijn voor de particuliere markt, maar de vraag is bijlange zo groot niet. Een elektrische 5-reeks kost nieuw 100k, na 1 jaar en 15k kilometer probeert men deze aan 60k te verkopen. Allemaal pokkenduur natuurlijk. Om toch nog iets te kunnen verkopen, halen dealers massaal benzine en hybride wagens bij hun Duitse collega's. Massaproductie is allergisch aan wetswijzigingen en verschillen van land tot land.