Eutelsat Communications SA
TIP
Eutelsat Communications SA
Vandaag aandelen gekocht van
Eutelsat Communications SA.
Redelijk gestegen of het zo blijft duren zal afwachten zijn dat is wat anders, concurrentie voor Starlink?
Iemand die er ervaring mee heeft?
Alvast Bedankt
Eutelsat Communications SA.
Redelijk gestegen of het zo blijft duren zal afwachten zijn dat is wat anders, concurrentie voor Starlink?
Iemand die er ervaring mee heeft?
Alvast Bedankt
Re: Eutelsat Communications SA
Eutelsat is een satteliet provider voor voornamelijk tv en zakelijke toepassingen.
Laat voor tv nu net iptv in opmars zijn.
Of ze met militaire toepassingen bezig zijn

En starlink is nu net toch iets helemaal anders.
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het is volstrekt GEEN alternatief op starlink. Zie ook (op risico van geschorst te worden) de facebook groep van Tim Nijsman ("beleggen") waar het onderwerp besproken wordt.
Bron: het internet.
Ok bedankt voor de support 
-
- Full Member
- Contacteer:
gij koopt aandelen van iets dat ge niet kent?
**Eutelsat Communications SA** is a **global satellite operator** that provides satellite-based communication services to a wide range of industries, including telecommunications, broadcasting, internet, and data services. The company is one of the largest satellite operators in the world.
### Key points about **Eutelsat Communications SA**:
1. **Satellite Services**:
- Eutelsat operates a fleet of geostationary satellites that deliver broadcasting, broadband, and other communication services globally.
- Their services are used for television broadcasting, internet access (especially in remote areas), and enterprise communication solutions.
2. **Headquarters**:
- The company is headquartered in **Paris, France**.
3. **History**:
- Eutelsat was founded in **1977** as an intergovernmental organization and later became a private company. It is one of the leading players in the satellite communications industry.
4. **Satellite Fleet**:
- Eutelsat owns and operates a fleet of geostationary satellites, providing services in more than **150 countries**.
- The satellites cover regions like Europe, the Middle East, Africa, Asia, and the Americas.
5. **Primary Services**:
- **Television broadcasting**: Eutelsat provides satellite capacity for broadcasters to deliver TV signals to homes, cable operators, and direct-to-home services.
- **Broadband Internet**: They offer satellite-based internet access, especially in rural and underserved regions.
- **Data and enterprise communications**: Eutelsat supports data transfer and secure communications for businesses, government organizations, and other entities.
6. **Stock Market**:
- Eutelsat Communications SA is publicly traded, listed on the **Euronext Paris** stock exchange under the ticker **ETL**.
Eutelsat plays a critical role in global communication infrastructure, particularly in areas where terrestrial networks are unavailable or difficult to deploy.
Voor diegene die denken dat Eutelsat enkel wat satellieten betreft in een geostationaire baan kan al eens beginnen met naar dit filmpje te kijken en leren dat OneWeb solutions van Eutelsat exact is wat Starlink is en dus ook een Europees militair doel kan dienen. Met Galileo heeft Europa trouwens ook een eigen superieur GPS systeem. Je kan er van op aan dat er behoorlijk wat middelen naar deze systemen zullen gaan om onze defensie onafhankelijk te maken van Amerikaans gerief.
Ja zo had ik het ook begrepen.Vortex.
Het probleem is tuinder666 dat de toekomst met trump geen houvast heeft en ik me voorlopig beperk in defensie aandelen waar ik een beetje verstand van heb ik snap de beurs niet maar men cijfers zijn niet slecht
Elke dag dat Trump een uitspraak doet reageert de beurs enorm.800 miljard in defensie moet uitgegeven worden,
Als Trump morgen Europa de Navo volledig opzegd dan zitten we dik in de miserie met Poetin.ik ben geen Trump fan maar als je beschikt over ongeveer 75 nucleaire duikboten dan weet je het wel.
Het probleem is tuinder666 dat de toekomst met trump geen houvast heeft en ik me voorlopig beperk in defensie aandelen waar ik een beetje verstand van heb ik snap de beurs niet maar men cijfers zijn niet slecht
Elke dag dat Trump een uitspraak doet reageert de beurs enorm.800 miljard in defensie moet uitgegeven worden,
Als Trump morgen Europa de Navo volledig opzegd dan zitten we dik in de miserie met Poetin.ik ben geen Trump fan maar als je beschikt over ongeveer 75 nucleaire duikboten dan weet je het wel.
Allemaal bangmakerij. Trump gaat de NAVO niet opzeggen, de NAVO leden zijn zijn belangrijkste afnemers van wapens en die gaan de komende jaren nog veel meer uitgeven. En Europa kan Poetin wel aan als het er op aan komt, het is niet omdat België militair niks voorstelt dat landen als Frankrijk, Polen, Verenigd Koninkrijk, enz.. hulpeloos zijn hé. Oekraïne wil een eind aan de oorlog, Trump wil dat het stopt en de Russen lijken er ook klaar mee en toch is het alom paniek in Europa, bang voor vrede