Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Denk ook niet dat het over het financiële aspect gaat, zoiets weet je op voorhand. Kan mij wel voorstellen dat de ideologie en de leugenachtigheid waarmee men mensen tracht op te zetten tegen zowat alles in de samenleving (politiek, bedrijven, mensen met een iets hoger inkomen,...) op den duur begint te knagen bij een weldenkend mens en dat eerder daar de reden kan gezocht worden. Een voorbeeldje van leugenachtige indoctrinatie is bv het plaatje hieronder waarbij een aanhanger de besparingen in de politiek in miljarden vergelijkt met besparingen in uitkeringen enz... Ieder weldenkend mens weet dat dit leugenachtig is, je kunt immers geen miljarden besparen in iets wat maar een paar honderd miljoen kost maar toch blijft die extreem linkse kliek dezelfde propaganda voeren. Hopelijk gaan ze niet zo ver om Rudi op wat novitsjok te trakteren, op hun website is hij alvast geëlimineerd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Om een beter perspectief te krijgen waar er kan bespaard worden kan je ook de vraag stellen: waar gaat ons belastingsgeld naar toe?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Niets speciaals aan. Gewoon met de zoekfunctie zoeken naar PVDA op je naam. Ik was wel wat overweldigd door het aantal hits

De 'partijweddes'? Really? Omschrijven ze dat daar zo?

Wel, zodra hij bekend maakt dat hij voortaan die €10000 (?) per maand terugstort aan ons - arme belastingbetalers- zal ik hier verklaren dat het hem toch niet om de poen te doen was.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Full Member
- Contacteer:
Nee, ik blijf er in.
Ik lees wel af en toe eens mee maar "de lengte van de oceaan" (heb je hem

Ik lees vooral dat nuance niet meer kan !
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik zie dat toch iets genuanceerder ...Abatoetnie schreef: ↑Vandaag 11:31Nee, ik blijf er in.
Ik lees wel af en toe eens mee maar "de lengte van de oceaan" (heb je hem) en vooral de diepte ervan tussen de zienswijzen hier is in mijn winterslaap nog maar eens verergerd. Ik vraag me af waarom ik tijd en moeite zou steken in een (naar mijn mening) "grijze" zienswijze die wordt overspoeld door het "zwart-witte"-denken.

- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Spijtig. En ik vind dat ook geen goede reden om weg te blijven.Abatoetnie schreef: ↑Vandaag 11:31Nee, ik blijf er in.
Ik lees wel af en toe eens mee maar "de lengte van de oceaan" (heb je hem) en vooral de diepte ervan tussen de zienswijzen hier is in mijn winterslaap nog maar eens verergerd. Ik vraag me af waarom ik tijd en moeite zou steken in een (naar mijn mening) "grijze" zienswijze die wordt overspoeld door het "zwart-witte"-denken.
Ik sta hier ook vaak moederziel alleen met mijn vrijheidslievende standpunten, maar dat zal me niet tegenhouden om ze te verdedigen. Je moet wel een beetje een dik vel kweken

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Je kan misschien steun zoeken bij PVDA …

https://www.hln.be/binnenland/pvda-verz ... ~abe88f82/
PVDA verzet zich tegen meer geld voor Defensie: “Is er echt iemand die denkt dat Poetin overmorgen op de markt van Brussel zal staan?”
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Met die uitspraak hebben ze gelijk. Even a broken clock is right twice a day.VincentVega schreef: ↑Vandaag 12:22“Is er echt iemand die denkt dat Poetin overmorgen op de markt van Brussel zal staan?”
Alhoewel:

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Dat dachten we 3 jaar geleden ook over Oekraïne toen Poetin zijn leger een beetje legeroefeningen gingen doen nabij de grens met Oekraïne.CarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 12:35Met die uitspraak hebben ze gelijk. Even a broken clock is right twice a day.VincentVega schreef: ↑Vandaag 12:22“Is er echt iemand die denkt dat Poetin overmorgen op de markt van Brussel zal staan?”
Alhoewel:
![]()
Trouwens, Poetin hoef niet naar de Grote Markt van Brussel te komen. Hij kan gewoonweg vanuit het Kremlin in Moskou op de juiste knopjes duwen. In de Russische media worden regelmatig simulaties getoond die aantonen hoe snel een kruisraket (al dan niet met een atoomkop) Brussel, Parijs of Londen kan bereiken.
En nogmaals: de beste bescherming die we als Belgen kunnen hebben is een krachtige NAVO (of Europese variant gezien de koerswijziging van de USA onder Trump).
Maar wie lid wil worden of blijven van deze club moet ook jaarlijks zijn deel bijdragen en zijn duit in het zakje doen (ofte: zijn bijdrage volledig en tijdig betalen).Trump wil alleen nog landen verdedigen die aan de 2% norm voldoen. Momenteel draagt België amper 1,3% van het BBP bij.
Verkondigen dat je geen 2% van het BBP wil spenderen aan Defensie staat de facto zowat gelijk aan je lidmaatschap bij de NAVO opzeggen. Als dat is wat de PVDA wil …
-
- Full Member
- Contacteer:
Waarom krijgen die extremistische zotten zoveel media-aandacht?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Dat is het enige waar ik mee akkoord ga. Als je lid wil zijn van een club moet je je lidgeld betalen. Simpel.VincentVega schreef: ↑Vandaag 12:51 Maar wie lid wil worden of blijven van deze club moet ook jaarlijks zijn deel bijdragen en zijn duit in het zakje doen (ofte: zijn bijdrage volledig en tijdig betalen).Trump wil alleen nog landen verdedigen die aan de 2% norm voldoen. Momenteel draagt België amper 1,3% van het BBP bij.
Verkondigen dat je geen 2% van het BBP wil spenderen aan Defensie staat de facto zowat gelijk aan je lidmaatschap bij de NAVO opzeggen. Als dat is wat de PVDA wil …
Maar dat Rusland graag West-Europa zou aanvallen geloof ik niets van. Een continent dat kreunt onder de schulden en geen grondstoffen bezit? Wat zijn ze daarmee?
Polen is veel te sterk om aan te vallen. De enige Europese landen zie zich eventueel zorgen moeten maken zijn deze van het Balticum. In Estland zitten er ook heel wat Russen. En moesten ze de Suwalki-kloof kunnen inpalmen is Koningsbergen niet langer een exclave.
Maar die Baltische landen zijn wel lid van de NAVO, dus Rusland gaat wel twee keer nadenken alvorens daar iets te proberen.
PVDA is toch zo'n grote fan van Rusland , logisch dat die niet meer in defensie willen steken. Communisten zijn altijd vredelievende mensen geweest.VincentVega schreef: ↑Vandaag 12:51Dat dachten we 3 jaar geleden ook over Oekraïne toen Poetin zijn leger een beetje legeroefeningen gingen doen nabij de grens met Oekraïne.CarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 12:35
Met die uitspraak hebben ze gelijk. Even a broken clock is right twice a day.
Alhoewel:
![]()
Trouwens, Poetin hoef niet naar de Grote Markt van Brussel te komen. Hij kan gewoonweg vanuit het Kremlin in Moskou op de juiste knopjes duwen. In de Russische media worden regelmatig simulaties getoond die aantonen hoe snel een kruisraket (al dan niet met een atoomkop) Brussel, Parijs of Londen kan bereiken.
En nogmaals: de beste bescherming die we als Belgen kunnen hebben is een krachtige NAVO (of Europese variant gezien de koerswijziging van de USA onder Trump).
Maar wie lid wil worden of blijven van deze club moet ook jaarlijks zijn deel bijdragen en zijn duit in het zakje doen (ofte: zijn bijdrage volledig en tijdig betalen).Trump wil alleen nog landen verdedigen die aan de 2% norm voldoen. Momenteel draagt België amper 1,3% van het BBP bij.
Juist. Mao, Pol Pot, Stalin, Mengistu Haile Mariam, Castro, enz. Allemaal uiterst vredelievende mensen.
Amai amai ...Dat kan weer tellen als statement.CarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 12:02
Spijtig. En ik vind dat ook geen goede reden om weg te blijven.
Ik sta hier ook vaak moederziel alleen met mijn vrijheidslievende standpunten, maar dat zal me niet tegenhouden om ze te verdedigen. Je moet wel een beetje een dik vel kweken![]()
![]()

Ik ga me tot dat antwoord beperken want anders verwijt de ketel de pot weer dat ... etc, en krijgen we dat afgezaagd kortzichtig gewauweld deuntje wel weer ergens vandaan.
-
- Full Member
- Contacteer:
A case of mistaken identity ?
"PVDA"'er Filip De Winter met de russische consul-generaal

"PVDA"'er Filip De Winter met russische militairen
"PVDA"'er Filip De Winter met russische militairen
"PVDA"'er Filip De Winter op de russische staatstelevisie

"PVDA"'er Kris Roman met Kalashnikov op bijeenkomst van de Putinjeugd, met Stalin op de achtergrond
Trumps MAGA = MAPA: Make America Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/