De crash van 2025
TIP
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Re: De crash van 2025
Inderdaad. Dat en natuurlijk de wisselkoers die een rol speelt.
Vooral europese value doet het erg goed.
Vooral europese value doet het erg goed.
Klopt, zelfde probleem hier.
Ik heb 1 aandeel op het oog dat ik wil kopen, maar het daalt maar niet mee, terwijl het net een super cyclisch aandeel is...
Ik heb nu eindelijk eens wat cash omdat mijn Campine positie te groot werd ( en laat dat net een aandeel zijn dat nog verder steeg in de laatste week), maar bon, het was sowieso niet comfortabel meer..
En in mijn portfeulle is buiten iwda niks echt zwaar gedaald, dus bijkopen is niet echt optie ook..
Ik heb 1 aandeel op het oog dat ik wil kopen, maar het daalt maar niet mee, terwijl het net een super cyclisch aandeel is...
Ik heb nu eindelijk eens wat cash omdat mijn Campine positie te groot werd ( en laat dat net een aandeel zijn dat nog verder steeg in de laatste week), maar bon, het was sowieso niet comfortabel meer..
En in mijn portfeulle is buiten iwda niks echt zwaar gedaald, dus bijkopen is niet echt optie ook..
Helemaal mee eens. Nu zie je waar echt waarde zit, zeker in Europa …Divi schreef: ↑Gisteren 17:20 Hier mijn aankoopkanidaten nog eens overlopen.
Het is het bekijken nog niet ééns waard ! Dalingen,nog niet het bespreken waard. Zelfs een groot deel die de afgelopen dagen gewoon doorstijgen.
Wie op zoek gaat naar (dividend)kwaliteitsaandelen ,merkt nauwelijks iets van een correctie op.
Mijn inziens zijn het vooral de gehypte aandelen die (eindelijk) wat lucht lossen.