TINC
TIP
Re: TINC
Heb het al jaren, weinig risicovolle beleggingen volgens mij (steken geld in infrastructuurwerken en vragen daarvoor een rente, is kort door de bocht het principe) De koers danst omgekeerd mee met de rente en is op dit gebied te vergelijken met de vastgoed aandelen. Zie het meer als een obligatie met een mooi dividend in de euromunt. Rond de 10 wat bijkopen en boven de 13 wat verkopen. zo kijk ik op een simpele manier naar TINC.
Zo ga ik er ook mee om.
Je moet niet direct uitgaan van snelle koerswinst, maar eerder als een stabiele factor in je portefeuille met een mooi dividendrendement van >5,5% bruto aan huidige koers. Een veredelde spaarboek oftewel soort van obligatie.
Je moet niet direct uitgaan van snelle koerswinst, maar eerder als een stabiele factor in je portefeuille met een mooi dividendrendement van >5,5% bruto aan huidige koers. Een veredelde spaarboek oftewel soort van obligatie.
Toch een KV! Weten we ineens ook wat we van De Mesure en zijn connecties kunnen gelovenmver schreef: ↑28 februari 2025, 16:38 Ik heb wel wat bijgekocht, ook omdat er gewoon geen goede keuzes zijn nu.
Finny heeft misschien gelijk, maar gewoon mijn geld op een spaarrekening laten staan en er straks misschien nog 30 % op afgeven, ik vind het ook moeilijk.
Gert De Mesure beweert dat het management hem toevertrouwd heeft dat er voorlopig geen verwatering komt. Maar met de koersontwikkeling krijg ik toch ook wat schrik. En ik denk niet dat we bij De Mesure moeten aankloppen als er toch een verwatering komt, laat staan bij de CEO.
Het deel belastingvrije kapitaaluitkering staat mij ook aan. Liever 10 % afgeven dan 30 %. Alhoewel, waarschijnlijk blijft die kapitaaluitkering gewoon belastingvrij, want je verkoopt niet. Hoop dat we ze nu niet op ideeën brengen
.
Cijfers 12 maart. Dan weten we hopelijk meer.

Toch niet direct negatieve reacties op de KV zie ik.
Het is common practice om bij zo'n gelegenheden een bank te betalen om de koers hoog te houden.
Mijn GAK zit rond deze koers. Als ik mijn kosten er kan uithalen, break even dus, dan gooi ik er misschien een deel van buiten. Maar ik vind het een moeilijke. De koers zit al zwaar onder de intrinsieke waarde, dus het zou nog goed kunnen meevallen met dat KV.
Mijn GAK zit rond deze koers. Als ik mijn kosten er kan uithalen, break even dus, dan gooi ik er misschien een deel van buiten. Maar ik vind het een moeilijke. De koers zit al zwaar onder de intrinsieke waarde, dus het zou nog goed kunnen meevallen met dat KV.
Niet ideaal kv bij deze (lage) beurskoers,wel goed cijfers(geeuw)...mver schreef: ↑Gisteren 17:46 Het is common practice om bij zo'n gelegenheden een bank te betalen om de koers hoog te houden.
Wil op termijn koers verdubbelen, zullen vermoedelijk nog kv's mogen verwachten...