Federale Arizona-regering
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Federale Arizona-regering
Bedoel je nu dat de tewerkstellingsgraad in Wallonië en Brussel nog een pak lager ligt dan volgens de statistieken?

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
De meeste dromen zijn bedrog ... En na zoveel jaren droom jij altijd nog. Maar ik begrijp wat je bedoelt
Ik zou beginnen aan die met een landingsbaan. Die zijn al bezig. Da's makkelijker.
In Wallonie en Brussel ? Zal ook wel zo zijn zeker. Statistiek zal in heel Belgie wel op zijn Belgisch worden weergegeven.

Ik zou beginnen aan die met een landingsbaan. Die zijn al bezig. Da's makkelijker.
In Vlaanderen : zeker weten !VincentVega schreef: ↑Vandaag 14:12 Bedoel je nu dat de tewerkstellingsgraad in Wallonië en Brussel nog een pak lager ligt dan volgens de statistieken?![]()
In Wallonie en Brussel ? Zal ook wel zo zijn zeker. Statistiek zal in heel Belgie wel op zijn Belgisch worden weergegeven.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Waarschijnlijk zijn er wel opmerkingen te maken over de manier waarop deze statistische cijfers tot stand komen maar dat geldt voor de 3 deelstaten. Blijft de vaststelling dat er heel grote verschillen zijn tussen de regio’s:
- Vlaanderen: 78,2 procent,
- Wallonië: 66,3 procent,
- Brussel: 63,8 procent.
Iemand die deze grote regionale verschillen kan verklaren?
De dorpjes die ik in Wallonië soms bezoek (Alles ten zuiden van Namen) : ik zou daar niet graag in de omgeving naar een job gaan zoeken.*
Vele Brusselse gemeenten waar ik opzettelijk niet kom zitten behuisd met nationaliteiten die niet gewild zijn op de arbeidsmarkt (?) en daarvan spreken er niet veel één van de landstalen.
Zou het datte kunnen zijn ?
*Voor Vincent : in Vlaanderen trouwens ook niet meer.
Vele Brusselse gemeenten waar ik opzettelijk niet kom zitten behuisd met nationaliteiten die niet gewild zijn op de arbeidsmarkt (?) en daarvan spreken er niet veel één van de landstalen.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Het gebrek aan het kunnen spreken van één van de landstalen ? Ongetwijfeld.haelewyn schreef: ↑Vandaag 16:14 De dorpjes die ik in Wallonië soms bezoek (Alles ten zuiden van Namen) : ik zou daar niet graag in de omgeving naar een job gaan zoeken.*
Niet gewild op de arbeidsmarkt? Mogelijk maar kan ook zijn: zich niet willen aanbieden op de arbeidsmarkt.
De (landelijke omgeving)? Nope, er bestaat zoiets als vervoer, privé of publiek. Dat is dus geen redenexcuus ...
Ik ben het er niet mee eens omdat je nogal veel politiek correcte aannames (alleen correct als je rechts genoeg bent) en veralgemeningen doet.
Maar aan de goeie kant van de werkloosheid, in ploegen, zal je dat vast beter weten dan ik.
Dus , voor mijn part: let it be.
Maar aan de goeie kant van de werkloosheid, in ploegen, zal je dat vast beter weten dan ik.
Dus , voor mijn part: let it be.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Net zoals jij bij je vorige berichten (onder de nickname haelewyn) nogal veel progressief-linkse aannames deed om een te lage activiteitsgraad in bepaalde regio’s goed te praten

Ik zit inderdaad bij de 78,2% actieven. Jij helaas bij de 21,8% niet-actieven van de populatie 18-65j.
Het zij zo, als het zo zij. Ik voel mezelf nog actief genoeg. Zelfs te actief recent...VincentVega schreef: ↑Vandaag 18:26
Ik zit inderdaad bij de 78,2% actieven. Jij helaas bij de 21,8% niet-actieven van de populatie 18-65j.
Zet je nek zo (dik) als je zelf wil.
Hoe actief jij bent weten we nooit echt want je bent van je eerste leugen zeker nog niet gebarsten.
Mij interesseert het geen moer hoe actief of passief je bent. Wauwel maar verder.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Wauwelen … waar de mond van vol is …Kakkie schreef: ↑Vandaag 18:49Het zij zo, als het zo zij. Ik voel mezelf nog actief genoeg. Zelfs te actief recent...VincentVega schreef: ↑Vandaag 18:26
Zet je nek zo (dik) als je zelf wil.
Hoe actief jij bent weten we nooit echt want je bent van je eerste leugen zeker nog niet gebarsten.
Mij interesseert het geen moer hoe actief of passief je bent. Wauwel maar verder.