Peiling nieuw beleid VS
Re: Peiling nieuw beleid VS
Ontkennen heeft idd geen zin meer. Maar d8 dat Haelewyn het boetekleed al aangetrokken had. 

Laatst gewijzigd door pukkie007 op 14 maart 2025, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook deze gemeld whahaha.Charlesvdw schreef: ↑Vandaag 14:48Dag Haelewyn !Kakkie schreef: ↑Vandaag 13:57
Ik herinner me vooral de onzin die hier toen op het forum uitgekraamd en verdedigd werd
-Nicks die gecreëerd werden en die een zogezegd wetenschappelijke achtergrond hadden die hier de nonsens van anderen kwamen verdedigen.
-Complottheorieën over nanopartikels in het vaccin waar de overheid je mee kon intomen of je gedachten veranderen en de forumleden die daarin meegingen.
-De oproer in een Brussels park waarvan je de gewelddadigste deelnemers hier geen krapuul mocht noemen. Onder het motto : "mijn zoon liep daar ook rond en GIJ gaat als niet - actief deel van de bevolking daar mensen als krapuul benoemen. Ik ben hier gerechtvaardigd verontwaardigd."
Rechtse realiteit : die die de boel kapot sloegen waren vrijheidsstrijders. Geen krapuul.
-De discussie dat het hier slechter was dan eender waar ter wereld... En de leden die dat nog altijd als absolute waarheid willen beschouwen.
-Het twistpunt van : er zijn geen maskers. En later : nu moeten we die maskers verplicht dragen.
-De leden, in redelijk groot aantal, die openbaar beweerden dat ze van virologie meer verstand hadden dan virologen.
Die nonsens dus...
Daar heb je wel degelijk de wauwelaars zien op kop staan en de leeghoofden hun verbaal gevoeg zien doen.![]()
Daar vielen de maskers voor eens en altijd wel af.
Als off-topic waarschijnlijk. Terwijl ELK topic hier constant off-topic is
.

Als elk off-topic bericht gemeld moet worden nemen ze best nog een mod of 5 aan.
Als ze zijn gevaarlijke "aanbevelingen" niet wegdoen, dan moeten off-topic berichten hier ook niet weg. Ze blijven overal elders ook staan. Willekeur is nooit een goede methode.
Inderdaad. Ik heb ook van destereir toegegeven (vrije eigen keuze) dat dat mijn nick was.
Van kakkie was het eigenlijk nog wat vroeg maar het lot en "druk, druk, druk" leventje hebben een handje geholpen.
Dag CarpeNoctem !

Ja.. ik zie op die manier vaak dat mijn eigen berichten
al gemeld zijn.. wel tof dat de berichten van mijn opponent ook altijd al gemeld zijn. Dat maakt het draaglijker

En ik was het niet... whahaha

Ik meld alleen scheldpartijen.
Heeft u ook dergelijke prent van Hitler naar Filip De Winter ?VincentVega schreef: ↑10 maart 2025, 13:03 5 generaties communisten verenigd in 1 prent![]()
IMG_1516.jpeg
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Natuurlijk, zie hieronder …Brembos schreef: ↑Vandaag 18:19Heeft u ook dergelijke prent van Hitler naar Filip De Winter ?VincentVega schreef: ↑10 maart 2025, 13:03 5 generaties communisten verenigd in 1 prent![]()
IMG_1516.jpeg
Oh sorry, het zijn terug de 5 generaties communisten

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Dat zou inderdaad de beste oplossing zijn. Al dat infantiel melden, jongens toch. Een warme oproep aan alle roeptoeters in de kroeg: Wordt toch eens volwassen.Kwakkie schreef: ↑Vandaag 14:43Ocharme de mod. Die zal werk hebben. Hoe zielig kun je zijn. Misschien moet de mod maar eens haar op zijn tanden hebben en diegenen die hem stalken met nutteloze meldingen een tijdje of definitief op het strafbankje zetten.mver schreef: ↑Vandaag 14:24Ook al gemeld. Ik denk dat sommigen hier alles melden wat niet in hun kraam past. Arme Vaganzza.
Sommigen zetten zichzelf in hun hemd door hun eigen gedrag en als iemand dat dan ook zegt, dan proberen ze alles te laten schrappen. Zoals gezegd, de waarheid aankunnen, daar is ook maturiteit voor nodig.
Ik ben opgegroeid in een volksbuurt, als je daar ging gaan klikken liep dat niet al te best af.
De maatschappij die al die kleinzerigen ter wille wil zijn is gedoemd.
Ocharme Vaganzza, moet hij al die meldingen van die snowflakes behandelen? Die mens heeft echt wel een leven buiten Spaargids.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Genoeg off-topic.
Heeft Trump de laatste dagen nog iets noemenswaardig gedaan tenzij reclame maken voor Tesla's ?
Trump zijn idee van democratie is "ik ben democratisch verkozen, dus ik heb nu ALLES te zeggen". Geen ambtenaar, rechter of wie dan ook mag mij iets in de weg leggen.
Heeft Trump de laatste dagen nog iets noemenswaardig gedaan tenzij reclame maken voor Tesla's ?
Trump zijn idee van democratie is "ik ben democratisch verkozen, dus ik heb nu ALLES te zeggen". Geen ambtenaar, rechter of wie dan ook mag mij iets in de weg leggen.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Kijk... Dat vind ik dan weer troela in het kwadraat. Gewauwel.CarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 20:06
Dat zou inderdaad de beste oplossing zijn. Al dat infantiel melden, jongens toch. Een warme oproep aan alle roeptoeters in de kroeg: Wordt toch eens volwassen.
Ik ben opgegroeid in een volksbuurt, als je daar ging gaan klikken liep dat niet al te best af.
De maatschappij die al die kleinzerigen ter wille wil zijn is gedoemd.
Ocharme Vaganzza, moet hij al die meldingen van die snowflakes behandelen? Die mens heeft echt wel een leven buiten Spaargids.
Eerst wat zaniken van 'ocharme de mod' want die kunnen we nog nodig hebben.
De scheldpartijen die leden hier afsteken zijn eerder bully-infantiel en het melden aan de mod omdat die zelf niet alle berichtjes leest : niets mis mee.
Bij jullie eerder omgekeerd merk ik. De bully is de goeie en moet beschermd worden en de andere is dan de infantiele omdat hij op 'melden' klikt. Zoals je het wel eens zegt, Carpe, ... Je kan je toch verdedigen ?
Tegen willekeurige scheldpartijen op een forum kan je ofwel niets doen, het melden, of terug schelden... Of een vierde oplossing : je kan al eens iemand kraken (proberen kraken) met beleefde woorden.
Kleinzerig ....

Ok. Ik heb begrepen dat er mensen zijn die iedere afwijking van het onderwerp al melden. Moeten ze zelf maar weten. Van mij melden ze ook veel. Als de mod vindt dat er iets niet goed is, doet hij maar wat hij er aan wil doen. Up to him.
Er zijn ook mensen zoals ik die de scheldpartijen melden. Tegen mezelf of tegen een ander : het is me eender.
Learn to live with it.
Of gedraag je een beetje als een mens die toch iets (!) van opvoeding gekregen heeft en werk je woede uit op je gazon.
Leer lezen. Ik heb eerder al gezegd dat ik die niet gemeld heb omdat het geen scheldpartij of opzettelijke belediging is.
Ik heb niet de appreciatie van iedereen nodig hier. Die van jou kan ik zeker missen.
The feeling is completely mutual. It's not my main purpose in life to be liked by you.
Dag CarpeNoctem ! Dag VincentVega !
Laatst gewijzigd door haelewyn op 14 maart 2025, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/kijk/2025/ ... a9e5-7ec0/"Masterclass paaien": NAVO-baas Rutte overlaadt Trump met lof en complimenten