Zonnepanelen
Re: Zonnepanelen
Geen geld is één probleem. Dat niemand het in zijn buurt wil en dat er overal vergunningen aangevochten worden is een tweede.
Ze zoeken misschien een subsidie te geven voor dingen die er zo goed als nooit kunnen komen.
Moet de oplevering toevallig niet gebeuren voor september 2025 ?
Dat deze regering een flop was zei ik al toen ze nog niet begonnen waren. Kijk pukkie, we zijn het nog eens eens met elkaar.
On topic : er komt GEEN verbod om de zonnepanelenstroom van een opbrengst naar een kost te herleiden...

Goed bezig zeker?
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Met Vooruit ga je gegarandeerd ACHTERUIT ...pukkie007 schreef: ↑Gisteren 15:17 Vlaanderen opnieuw subsidies uittrekken om windmolens te bouwen. Dat meldt Vlaams minister van Energie en Klimaat Melissa Depraetere (Vooruit) in een persbericht.
Hopla, de nieuwe Freya is geboren!
Geen geld, toch met subsidies blijven zwaaien, geen grote besparingen, extra geld naar defensie, ... Echt 0,0 lange termijn visie. Deze regering is nu al geflopt.
Ik heb het voor mijn ban al in andere topics geschreven, niet alleen zou men moeten streven om alles subsidies af te schaffen, het eerste wat men moet doen is een volledige stop voor nieuwe subsidies; de melissa frigo-bonnen waren hier weer een goed voorbeeld van waarom zo'n maatregel direct noodzakelijk is en nu doet ze het weer opnieuw ...
Make Spaargids " Great Again ! "
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Welkom terug!voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 21:09Met Vooruit ga je gegarandeerd ACHTERUIT ...pukkie007 schreef: ↑Gisteren 15:17 Vlaanderen opnieuw subsidies uittrekken om windmolens te bouwen. Dat meldt Vlaams minister van Energie en Klimaat Melissa Depraetere (Vooruit) in een persbericht.
Hopla, de nieuwe Freya is geboren!
Geen geld, toch met subsidies blijven zwaaien, geen grote besparingen, extra geld naar defensie, ... Echt 0,0 lange termijn visie. Deze regering is nu al geflopt.
Ik heb het voor mijn ban al in andere topics geschreven, niet alleen zou men moeten streven om alles subsidies af te schaffen, het eerste wat men moet doen is een volledige stop voor nieuwe subsidies; de melissa frigo-bonnen waren hier weer een goed voorbeeld van waarom zo'n maatregel direct noodzakelijk is en nu doet ze het weer opnieuw ...
Met Melissa als minister is de “alles gratis” mentaliteit en de “geef eens een subsidie” politiek weer terug. En dat allemaal met andermans geld. Een echte sos, van bij de geboorte tot in de kist

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid