Europe investeert in defensie
TIP
Re: Europe investeert in defensie
Lijkt mij niet zo onwaarschijnlijk ! Aanstaande maandag starten er terug onderhandelingen in Riyad met een Russische en een Amerikaanse delegatie. Denk dat dit feit alléén al duidelijk toont dat Europa en Oekraine er weinig tot niks in de pap te brokken hebben.
Stel nu ééns dat er Maandagavond positieve geluiden over een vredesakkoord de wereld worden ingestuurd,net nu je voluit "defensie-aandelen" hebt ingeslagen !
Onrechtstreeks via bv grondstoffen (ik denk aan zilver)lijkt mij een veel veiliger optie,mocht je er nu nog willen een graantje van meepikken.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Ik deel volledig je mening maar ik denk dat koper/ kopermijnen een betere optie zijn dan zilver als je toch nog een beetje mee wil met de defensiehype. Er gaat namelijk een recordproductie van munitie op gang komen, zelfs als er vrede komt omdat sommige landen letterlijk niets meer hebben, koper is een belangrijk deel van munitie.Divi schreef: ↑20 maart 2025, 16:34Lijkt mij niet zo onwaarschijnlijk ! Aanstaande maandag starten er terug onderhandelingen in Riyad met een Russische en een Amerikaanse delegatie. Denk dat dit feit alléén al duidelijk toont dat Europa en Oekraine er weinig tot niks in de pap te brokken hebben.
Stel nu ééns dat er Maandagavond positieve geluiden over een vredesakkoord de wereld worden ingestuurd,net nu je voluit "defensie-aandelen" hebt ingeslagen !
Onrechtstreeks via bv grondstoffen (ik denk aan zilver)lijkt mij een veel veiliger optie,mocht je er nu nog willen een graantje van meepikken.
Make Spaargids " Great Again ! "
Mijn redenering : Hoogtechnologische wapens -veel electronica- vraag naar zilver trekt aan.
Maar uw redenering kan ik evengoed volgen.
Maar uw redenering kan ik evengoed volgen.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Ik ben een liefhebber van goud en in het verleden ook van zilver. Steeds kreeg ik te horen dat zilver zou pieken; omwille van catalysators, dan omwille van de groene omwenteling, ...; steeds bleef het uit.
Goud en koper daarentegen kenden een gigantische groei.
Maar ik zal zeker niet klagen moest zilver ineens gaan pielen.
Make Spaargids " Great Again ! "