MeDirect verlaagt tarieven op ETF's en Aandelen
TIP
Re: MeDirect verlaagt tarieven op ETF's en Aandelen
Interessant maar Degiro blijft toch goedkoper.
Jawel hoor. 1 keer per maand kan je een eft (uit hun kernfonds) aan 1 euro kopen, anders betaal je denk zelfs zelfs
Voor hetgeen ik doe komt Degiro volgens mij altijd goedkoper uit.
Ik weet wel niet hoe het zit met de spread kosten bij MeDirect. Zijn ze daar transparant over?
Ik weet wel niet hoe het zit met de spread kosten bij MeDirect. Zijn ze daar transparant over?
Even nagekeken bij Me Direct. Min 7 eur verder 0,20 %. Dat is wel 400 euro voor een order van 200.000 uro. Toch wat duurder dan de Giro met 3 euro.
En zelfs duurder dan Bolero met 180 euro. En die is toch echt niet goedkoop.
Niet vergeten Fin nog 2,5€ per jaar wanneer je niet aankoopt op Euronext Amsterdam -Brussel...
Top, bedankt voor de info. Ga het eens bekijken.spaarfreakje schreef: ↑21 maart 2025, 15:21 Maar nee, als je het ordertype van MARKT in LIMIET gewijzigd hebt, klik op DAY en dan kan je net zo goed GTC of GTD instellen.
Beetje moeite doen om hun platform te leren kennen, elk brokers-platform is anders.
Gevonden! Je moet wel vooraleer je GTC/GTD kan instellen eerst de limietkoers invoeren en dat heb ik vroeger niet gedaan.evita schreef: ↑22 maart 2025, 09:41Top, bedankt voor de info. Ga het eens bekijken.spaarfreakje schreef: ↑21 maart 2025, 15:21 Maar nee, als je het ordertype van MARKT in LIMIET gewijzigd hebt, klik op DAY en dan kan je net zo goed GTC of GTD instellen.
Beetje moeite doen om hun platform te leren kennen, elk brokers-platform is anders.![]()