Ervaringen met Fisher Investment?
TIP
Ervaringen met Fisher Investment?
Omdat mij zelf de tijd en kennis ontbreekt om op een goede manier aandelen en markten op te volgen, lijkt bijv. het aanbod van Fisher Investment interessant, maar als je zoekt op reviews zijn er zeer uiteenlopende resultaten te vinden...
Iemand op dit forum die ervaring heeft met hen en dit wil delen?
Bedankt!
Bedankt!
Re: Ervaringen met Fisher Investment?
Ik heb dezelfde vraag. Bent u ondertussen al met Fisher Investment in zee gegaan en hoe zijn je ervaringen.
Als je het antwoord niet met iedereen op dit forum wil delen kan je me een privébericht sturen.
Als je het antwoord niet met iedereen op dit forum wil delen kan je me een privébericht sturen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Zoals altijd is het weer:Frank_1 schreef: ↑5 september 2022, 11:43 Omdat mij zelf de tijd en kennis ontbreekt om op een goede manier aandelen en markten op te volgen, lijkt bijv. het aanbod van Fisher Investment interessant, maar als je zoekt op reviews zijn er zeer uiteenlopende resultaten te vinden...
Bedankt!
De winst is voor de bank, vermogensbeheerder of abonnementsverkoper.
Het verlies is voor de klant.
Denk toch eens na.
1 woord, WEGBLIJVEN.
Die bekwaam zijn werken enkel voor zichzelf, al de rest komt het geld uit jouw zakken halen.
Die bekwaam zijn werken enkel voor zichzelf, al de rest komt het geld uit jouw zakken halen.