Ervaringen met Saxo Bank
TIP
Re: Ervaringen met Saxo Bank
Ik stort het geld eerst naar hun gekoppelde rekening en vanaf daar gaat het dan naar hun eigen Saxo rekening.
Net nog 10 minuten aan de telefoon gehangen met een medewerker.
Ander goed nieuws, vanaf mei kan er bij Saxo automatisch belegd worden.
Net nog 10 minuten aan de telefoon gehangen met een medewerker.
Ander goed nieuws, vanaf mei kan er bij Saxo automatisch belegd worden.
Mag ik het woord "sukkelaars" gebruiken bij deze.
Vandaag voor de derde maal nogmaals de vraag vanwaar het geld van mijn kinderen vandaan komt.
Zaterdag 20 minuten aan de lijn gehangen daar ik werd opgebeld door een Saxo medewerker over de service van Saxo.
Deze zaak aangehaald en de medewerker ging dit bespreken met zijn collega.
Ik heb vandaag voorgesteld om de zaak te aanvaarden ofwel de rekeningen op te zeggen.
Genoeg is genoeg.
Vandaag voor de derde maal nogmaals de vraag vanwaar het geld van mijn kinderen vandaan komt.
Zaterdag 20 minuten aan de lijn gehangen daar ik werd opgebeld door een Saxo medewerker over de service van Saxo.
Ik heb vandaag voorgesteld om de zaak te aanvaarden ofwel de rekeningen op te zeggen.
Genoeg is genoeg.
-
- Full Member
- Contacteer:
Er komt binnenkort, volstrekt legaal en platbelast, een (naar mijn normen) grote som vrij uit mijn vennootschap. Ik heb nu al schrik om er mee naar Saxo te trekken om deze reden.
Na al deze (moedige) getuigenissen hier,pagina's vol,zou je goed zot moeten zijn om daar nog met je geld naar toe te trekken !!Popkwiskampioen schreef: ↑25 maart 2025, 20:01 Er komt binnenkort, volstrekt legaal en platbelast, een (naar mijn normen) grote som vrij uit mijn vennootschap. Ik heb nu al schrik om er mee naar Saxo te trekken om deze reden.
Een wijs besluit.karine schreef: ↑25 maart 2025, 19:37 Mag ik het woord "sukkelaars" gebruiken bij deze.
Genoeg is genoeg.