Promo ING - 3,80% bruto op 12 maand
TIP
Re: Promo ING - 3,80% bruto op 12 maand
Nominal * (Max(‘i-actual’ - ‘i-contract’,0%) + 0.50%) * (‘days’ /365)
kunt je me met een voorbeeld verklaren hoe deze formule werkt?
dank op voorbaat
kunt je me met een voorbeeld verklaren hoe deze formule werkt?
dank op voorbaat
Ik heb daar indertijd ook een termijnrekening 4% geopend met een aanzienlijk bedrag op maar word nu voortdurend lastig gevallen om een afspraak te maken voor een gesprek en een financiele update. Is dat normaal ? Na het vervallen van de termijnrekening zeg ik toch alles op bij Ing en dat heb ik hen ook gezegd.
Dan had je beter iets gezegd in de trant van: Als jullie willen dat ik klant blijf na de termijn, wil ik geen contact tenzij ik zelf het initiatief neem. Als jullie me opbellen voor commerciële doeleinden ben ik daarna weg.
Dan zetten ze dat in hun systeem.
Als je zegt dat je sowieso weg bent, nodig je ze uit tot deze stalking, ze hebben niets te verliezen.
Dan zetten ze dat in hun systeem.
Als je zegt dat je sowieso weg bent, nodig je ze uit tot deze stalking, ze hebben niets te verliezen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Het enige dat je in deze situatie hoeft te zeggen is "Het is vriendelijk dat je bezorgd bent om mijn financiële situatie maar gelieve mij niet meer op te bellen". Je hoeft hen ook niet zeggen dat je alles zult opzeggen etc.Brembos schreef: ↑28 maart 2025, 22:30 Ik heb daar indertijd ook een termijnrekening 4% geopend met een aanzienlijk bedrag op maar word nu voortdurend lastig gevallen om een afspraak te maken voor een gesprek en een financiele update. Is dat normaal ? Na het vervallen van de termijnrekening zeg ik toch alles op bij Ing en dat heb ik hen ook gezegd.
Daarna hebben ze mij nooit meer lastig gevallen.
Mochten ze nog eens bellen dan mag je ze van mij gerust eens goed verwijten.
-
- Full Member
- Contacteer:
-
- Full Member
- Contacteer:
Max(‘i-actual’ - ‘i-contract’,0%): je kijkt of de huidige rentevoet hoger is dan de contractuele. Indien ja: dan neem je het verschil tussen de 2. Indien neen, dan neem je 0%.
Daar tel je dan 0,5% bij op. Dat zal dus 0,5% of hoger zijn.
Nominaal: is het bedrag.
Days: aantal dagen dat resteert.
Als bedrag 10.000 is, de huidige rentevoet 4,6,%, de contractuele 4% is, en het aantal dagen 90, dan is het resultaat:
10.000 * 0,6% * 90/365 = 14,8
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
Deze week maandag en vrijdag ook een telefoon "gemist" van ING, ze spreken voice mail in en je mag ze terugbellen als je een afspraak wil. Benieuwd wanneer ze nog eens een voicemail gaan inspreken.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Mijn ervaring is als je bij gelijk welke bank persoonlijk langsgaat waar je klant bent,
en hen duidelijk maakt dat ze jouw niet moeten bellen met aanbiedingen, dat je wel
zelf zal beslissen wat er met uw geld gebeurd, ze U ook gerust laten.
en hen duidelijk maakt dat ze jouw niet moeten bellen met aanbiedingen, dat je wel
-
- Full Member
- Contacteer:
Je hoeft daarvoor niet eens persoonlijk langs te gaan. Ik heb wel betere dingen te doen, van de beste geleerd.Gwendoline1 schreef: ↑29 maart 2025, 13:00 Mijn ervaring is als je bij gelijk welke bank persoonlijk langsgaat waar je klant bent,
Je kan ook melden dat je zeker langs komt als ze je 100 eur per uur betalen om te luisteren naar hun gezever.
-
- Sr. Member
- Contacteer:

En het mag meer zijn ook, maar niet minder!tuinder666 schreef: ↑29 maart 2025, 14:04Je hoeft daarvoor niet eens persoonlijk langs te gaan. Ik heb wel betere dingen te doen, van de beste geleerd.Gwendoline1 schreef: ↑29 maart 2025, 13:00 Mijn ervaring is als je bij gelijk welke bank persoonlijk langsgaat waar je klant bent,
Je kan ook melden dat je zeker langs komt als ze je 100 eur per uur betalen om te luisteren naar hun gezever.

Na regen komt zonneschijn. Feit dat ze mensen massaal opbellen is dat ze weten dat de gemiddelde Belgische belegger het momenteel in z'n broek doet en z'n kapitaal liever ergens aan kruimels aan een bank verkoopt.
-
- Full Member
- Contacteer:
Naar mijn mening is het telefonisch benaderen van klanten geen recent fenomeen, maar iets wat al sinds jaar en dag gebeurt.
Indien een bank de mogelijkheid ziet om voordeel te behalen ten koste van de klant, zal zij die kans niet onbenut laten.
Indien een bank de mogelijkheid ziet om voordeel te behalen ten koste van de klant, zal zij die kans niet onbenut laten.
Bij mij was het : "wat kan ik voor u doen ?"tuinder666 schreef: ↑29 maart 2025, 14:04Je hoeft daarvoor niet eens persoonlijk langs te gaan. Ik heb wel betere dingen te doen, van de beste geleerd.Gwendoline1 schreef: ↑29 maart 2025, 13:00 Mijn ervaring is als je bij gelijk welke bank persoonlijk langsgaat waar je klant bent,

Ze stalken mij. Na de zoveelste keer aanvaard ik hun uitnodiging dan toch, en dan krijg ik zo een vraag .....