Federale Arizona-regering
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Federale Arizona-regering
10 tot 15 jaar lang zich vrijwillig nestelen in de werkloosheid omdat je meent daar recht op te hebben omdat je zowat 30 jaar gewerkt heb in je carrière (waarvan dan nog een deel deeltijds), bedoel je dat?

Daar tegen zijn is iets anders dan anderen de indexatie van hun pensioen willen afpakken.
Rechtvaardigheidsgevoel is daar inderdaad een betere term voor dan afgunst

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Eindeloos in herhaling vallen is je handelsmerk. Maar hier is dan maar een herhaling van mijn reactie.VincentVega schreef: ↑12 april 2025, 17:20
10 tot 15 jaar lang zich vrijwillig nestelen in de werkloosheid omdat je meent daar recht op te hebben omdat je zowat 30 jaar gewerkt heb in je carrière (waarvan dan nog een deel deeltijds), bedoel je dat?![]()
Wat je schrijft en herhaalt is niet meer dan een interpretatie van iemand die over het onderwerp niks weet (jij), iemand die vindt dat hij over alles een mening mag / moet hebben ook als hij er geen blaas van afweet en dat die mening ook belangrijk is... die de zaken graag oversimplified voorstelt omdat het dan beter bij zijn holle praatjes past...
Maar die iemand (jij) DENKT de aanwijzingen aan elkaar te kunnen knopen.. En die is zo vol van zichzelf dat hij denkt dat die conclusie alleen maar absoluut juist kan zijn.
Daar zijn een paar woorden voor die je op dit forum niet mag gebruiken.
Maar kennis of wijsheid zit er niet achter.

Ik vermoed dat het onder deze bewoordingen mag gezegd worden. Van mij mocht het alleszins.
Misschien heb je het over iemand anders. Mijn deeltijds werk was altijd aangevuld met andere jobs. Ik heb 25 jaar lang meer dan één job tegelijk gedaan.
Ach... what's the point. Zou ik me moeten schamen omdat VincentVega dat vindt ? Natuurlijk niet. Geen seconde.
Omdat carpenoctem graag eens zijn tweede nick (en nog wat andere) inzet als --KNIP-- ?
Omdat het allemaal anders zit dan hoe iemand die er niets van afweet het voorstelt : neen dus.
Als ik me zomaar parkeer zonder noodzaak wel. Maar dat is niet het geval.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Je moet je niet geviseerd voelen, ik had het over ene haelewyn.Destereir schreef: ↑12 april 2025, 18:00Eindeloos in herhaling vallen is je handelsmerk. Maar hier is dan maar een herhaling van mijn reactie.VincentVega schreef: ↑12 april 2025, 17:20
10 tot 15 jaar lang zich vrijwillig nestelen in de werkloosheid omdat je meent daar recht op te hebben omdat je zowat 30 jaar gewerkt heb in je carrière (waarvan dan nog een deel deeltijds), bedoel je dat?![]()

Je brengt zelf mijn rechtvaardigheidsgevoel hier ter sprake..

Ik kan dan ook niet anders dan dit te verklaren.

Gelukkig is zelfkennis het begin van alle wijsheid

Oh... dan is het in orde.VincentVega schreef: ↑12 april 2025, 20:30
Je moet je niet geviseerd voelen, ik had het over ene haelewyn.![]()
Denken het te weten, en dan maar een etiket opplakken.
Precies of je kent mijn inkomen.
Trouwens een volledige loopbaan en niet zoals je denkt van te profiteren.
En nogmaals voor sommigen is het nooit genoeg.
Ga mijn pensioen niet aan uwe neus hangen.
Maar heel dik content wie gaat er nu afgunstig zijn.
En het mag van mij gerust centen zijn i.p.v % dus elkeen evenveel.
Estate Guru believer.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Om te weten of iemand afgunstig is of niet, hoef je zijn inkomen niet te kennen.platin schreef: ↑12 april 2025, 23:31Denken het te weten, en dan maar een etiket opplakken.
Precies of je kent mijn inkomen.
Trouwens een volledige loopbaan en niet zoals je denkt van te profiteren.
En nogmaals voor sommigen is het nooit genoeg.
Ga mijn pensioen niet aan uwe neus hangen.
Maar heel dik content wie gaat er nu afgunstig zijn.
En het mag van mij gerust centen zijn i.p.v % dus elkeen evenveel.
De vaststelling dat je iemand anders extra wil belasten of zijn indexering wil afpakken, volstaat.

Het interesseert me ook geen zak hoeveel pensioen je hebt.

Iedereen evenveel indexatie … iedereen evenveel pensioen … iedereen evenveel salaris.
Iedereen evenveel … een mooi communistisch principe … maar communisme heeft nog nooit gewerkt in de praktijk.
Mijn pensioen € 1932,78 euro volstaat om rijkelijk van te leven. Waarom al die geheimzinnigheid over geldzaken ?
VincentVega schreef: ↑13 april 2025, 08:08
De vaststelling dat je iemand anders extra wil belasten of zijn indexering wil afpakken, volstaat.![]()
Ieder zijn deeltje is blijkbaar al iemand belasten of index afnemen.
Ieder evenveel index lijkt me helemaal normaal.
Natuurlijk de graaiers komen nooit toe, is altijd te weinig (index) of te veel taksen.
Waar weinig te halen is die moeten er maar voor opdraaien ten gunste van de graaiers.
Eens in uw graf is alles foetsie maar of je dat snapt.
Estate Guru believer.
Oei zit netto wel wat hoger.
Maar ja onze Vince kan nog wat jaloersers zijn op linkse.
Estate Guru believer.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Leer eerst eens correct quoten aub.platin schreef: ↑13 april 2025, 21:01VincentVega schreef: ↑13 april 2025, 08:08
De vaststelling dat je iemand anders extra wil belasten of zijn indexering wil afpakken, volstaat.![]()
Ieder zijn deeltje is blijkbaar al iemand belasten of index afnemen.
Ieder evenveel index lijkt me helemaal normaal.
Natuurlijk de graaiers komen nooit toe, is altijd te weinig (index) of te veel taksen.
Waar weinig te halen is die moeten er maar voor opdraaien ten gunste van de graaiers.
Eens in uw graf is alles foetsie maar of je dat snapt.
Enkel de eerste zin van de quote is van mij, de rest niet.
Gelukkig maar want ik wil niet diegene zijn die steevast al diegenen die al heel veel belasting betalen “graaiers” noemt. Terwijl zij het net zijn die netto-betaler zijn en die solidair zijn met de minderbedeelden, die netto-ontvanger zijn.
Het argument dat je jouw geld niet mee kan nemen in je graf is een non-argument om te legitimeren dat je iets af wil pakken van een ander.
De voorlaatste zin snap ik niet. Maar dat kan ook aan jouw gebrekkige kennis van het Nederlands liggen

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
https://businessam.be/n-va-nmbs-privatiseren/VincentVega schreef: ↑23 maart 2025, 13:13
Misschien moeten we het spoor gewoon regionaliseren en/of privatiseren.
Dan is het ineens gedaan met die ondemocratische machtsbastions.
NMBS privatiseren? Wie wil daar nu geld aan geven, maakt al jaren massa's verlies. Daar krijg je hooguit de hardware verkocht met lease back garantie. Kortom een Verhofstad truck, eenmalig 1 miljard ontvangen en vervolgens jaarlijks een half miljard betalen aan lease backDestereir schreef: ↑14 april 2025, 03:51https://businessam.be/n-va-nmbs-privatiseren/VincentVega schreef: ↑23 maart 2025, 13:13
Misschien moeten we het spoor gewoon regionaliseren en/of privatiseren.
Dan is het ineens gedaan met die ondemocratische machtsbastions.

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Daar zitten wel een paar interessante ideeën invortex schreef: ↑14 april 2025, 08:02![]()
NMBS privatiseren? Wie wil daar nu geld aan geven, maakt al jaren massa's verlies. Daar krijg je hooguit de hardware verkocht met lease back garantie. Kortom een Verhofstad truck, eenmalig 1 miljard ontvangen en vervolgens jaarlijks een half miljard betalen aan lease backZe zouden het beter bij defensie onderbrengen, is tenslotte strategisch belangrijke infrastructuur, dan hebben ze gelijk hun 3% defensie uitgaven. En vermits militairen niet mogen staken is meteen dat vakbonden probleem opgelost
![]()

VincentVega schreef: ↑14 april 2025, 08:13
Daar zitten wel een paar interessante ideeën inIk geef ze door aan Bart
![]()