Welke bank voor geld storten en ontvangen via kraken (crypto)
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Welke bank voor geld storten en ontvangen via kraken (crypto)
Welke heeft de voorkeur?
Ik zag ook dat revolut binnenkort met BE Iban komt, zou dit een goede optie zijn?
Ik zag ook dat revolut binnenkort met BE Iban komt, zou dit een goede optie zijn?
Re: Welke bank voor geld storten en ontvangen via kraken (crypto)
De bank waarvan je de initiële storting gedaan hebt.
Contacteer de bank voor je overschrijving, lever hen de transactie geschiedenis en bewijs van eventueel betaalde belastingen
Contacteer de bank voor je overschrijving, lever hen de transactie geschiedenis en bewijs van eventueel betaalde belastingen
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb nog geen overschrijving gedaan, zal de eerste overschrijving zijn.
Ik gebruik Revolut. Maar gezien de winst op korte termijn, heb ik wel bij de FOD, A tot Z aan bewijzen aangeleverd en schriftelijk goedkeuring gekregen voor deze gemaakte winsten.
Heeft u dit ook moeten doen bij revolut of heeft u het bedrag zonder problemen op de rekening van revolut kunnen storten?