De crash van 2025
TIP
Re: De crash van 2025
Puur vanuit P/E bekeken zijn de beurzen tijdens de laatste 3-4 jaar nooit aantrekkelijk geweest.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
En op welke manier of in welke capaciteit "zit jij al heel je leven in economische modellen" ?chesini schreef: ↑16 april 2025, 10:54 En toch blijf ik erbij dat het te vroeg is om terug in te stappen. Ik zit al gans mijn leven in economische modellen, wat we nu zien heeft evenveel impact als de bankenkrisis. We hebben in 2025 een daling achter de rug van 13%. Dat is nog maar de helft van de verwachte minimum daling ttz 26%. Ik hoop uiteraard dat de modellen zich vergissen. Maar in de modellen zitten ook domino-effecten die Trump een zijn adviseurs nooit mee ingecalculeerd kunnen hebben. Het zijn die effecten die de impact nu al aan het verdubbelen zijn. De waarschuwingen van NVDIA en ASML zijn de eerste tekenen aan de wand. Bij deze.
Hoe crashbestendig is de BEL20 ? De toppers zijn Elia, Aedifica, AB Inbev. De minder goede zijn Azelis, Umicore, Lotus, UCB. De vraag is of UCB nu koopwaardig is of dat je er beter nog wat van afblijft. -29,5% YTD is niet niks.
Ik stap in ucb via tubize. Ucb heeft een gouden parel in handen met Bimekuzimab. Gaan uit van een omzet van 2 tot 4 miljard.
Waarom wordt er hier een post van mij ,samen met reacties van andere erop zomaar verwijderd ?
Dit doe je maar één keer met mij ,spaargids !!
Bekijk het maar . Salut en de kost....
Dit doe je maar één keer met mij ,spaargids !!
Bekijk het maar . Salut en de kost....
Zijn natuurlijk voorlopige schattingen omdat er momenteel steeds meer ziekten in aanmerking komen voor dit geneesmiddel en het steeds beter presteert dan dat van de concurrentie en het enorm duur is en men het moet blijven gebruiken.
Wereldwijd hebben 125 miljoen mensen psoriasis, waarvan 25% matig ernstig tot ernstig. Hier praten we enkel nog maar over psoriasis.