ING Bankkosten 6 jaar later aangerekend
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
ING Bankkosten 6 jaar later aangerekend
Ik zie net dat er 5,05euro van mijn privé rekening is gehaald met als omschrijving 'business bank premium periode 5/12/18-5/1/19'
Om te beginnen is het een privé rekening en geen business rekening maar wat ik me vooral afvraag:.kunnen ze zo ver in de tijd gaan? Kunnen ze 6 jaar kosten ineens gaan aanrekenen?
Om te beginnen is het een privé rekening en geen business rekening maar wat ik me vooral afvraag:.kunnen ze zo ver in de tijd gaan? Kunnen ze 6 jaar kosten ineens gaan aanrekenen?
Re: ING Bankkosten 6 jaar later aangerekend
Banken? In feite kunnen ze alles als je hun voorwaarden eens goed na leest.birgitv schreef: ↑Gisteren 22:43 Ik zie net dat er 5,05euro van mijn privé rekening is gehaald met als omschrijving 'business bank premium periode 5/12/18-5/1/19'
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik zou contact opnemen met ing als ik jou was, Birgit. Het klinkt voor mij een beetje als een computer lapsus.
Veel kans dat ze het gewoon terugstorten.
Veel kans dat ze het gewoon terugstorten.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Wel triestig dat je als zo'n grote bank je laat kennen voor 5,05 euro. Daarbij nog eens wetende dat het over iets van 5 jaar geleden gaat.
Het zal daar slecht gaan bij ING en ze moeten het redden van de kleintjes!
Het zal daar slecht gaan bij ING en ze moeten het redden van de kleintjes!