Federale Arizona-regering
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Federale Arizona-regering
Onze "huistrol" loopt weeral een beetje achter, de "Vlaams Blok" politici mogen al dag en jaar niet meer opkomen sinds hun partij is veroordeeld; gelukkig hebben we nu het democratische alternatief van Vlaams BelangFinny10 schreef: ↑17 april 2025, 19:03Je bedoeld waarschijnlijk dat alle politici een verbod moeten krijgen om zich verkiesbaar te stellen.
Politici die, behalve het gangbare liegen, ook nog dingen hebben gedaan als geld verbranden, frauderen, te veel krasloten hebben gekocht, zich hebben laten omkopen etc. mogen sowieso geen openbare functie meer bekleden.
Kortom België volledig laten regeren door de EU. Oh nee,dat kan ook niet, want daar zijn ze ook niet allemaal zuiver op de graat.
Misschien willen de Saudi's België wel kopen, dan is het probleem opgelost.

Make Spaargids " Great Again ! "
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Te zeggen dat één van de 2 misschien geen leugenaar is daar we haar "sterrenbeeld" niet kennen ...

Make Spaargids " Great Again ! "
Blok of belang , ik zie het verschil niet. Het zijn allebei racistische en populistische partijtjes met een simplistisch programma.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
VB of PVDA ... racistische en populistische partijen met een simplistisch programma ... ik zie het verschil niet

https://www.gva.be/binnenland/ik-ben-ge ... 52405.html
“Ik ben géén racist”: voetbaltrainer die werd ontslagen omdat hij ‘liefst blanke, geen allochtone’ spelertjes zocht op Facebook, hoopt dat PVDA hem tweede kans geeft
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- MeneerParmentier
- Sr. Member
- Contacteer:
Dat zijn de ergste.
Ene die op de 9de plaats van de PVDA staat in Willebroek nog aan toe. Dat is een zeer belangrijk politicus in België. Steek die maar al (zijn naam dan toch) in "de slimste mens".

Maar als je het lekker uit zijn verband kan laten rukken en bespreken door mensen die geen kennis hebben van waarover ze spreken moet je bij Bart De Wever zijn.

Ik ook niet. Bij allebei zijn er simpele standpunten die me aanspreken. Bij CD&V of VLD gaan ze ook wel IETS hebben dat aanspreekt.VincentVega schreef: ↑18 april 2025, 09:10
VB of PVDA ... racistische en populistische partijen met een simplistisch programma ... ik zie het verschil niet![]()
Maar als je het lekker uit zijn verband kan laten rukken en bespreken door mensen die geen kennis hebben van waarover ze spreken moet je bij Bart De Wever zijn.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
In Sint-Niklaas was er nog zo eentje (bij Vooruit) die beweert dat anderen racisten zijn maar hijzelf niet

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Ik denk, als je de vraag stelt aan 1000 Vlamingen die rechtuit durven spreken, dat ik liever de groep iets te drinken geef die (een beetje) racistische gevoelens hebben in de onderbuik. Dan ga ik met 1 bak bier toekomen, denk ik. 

Dat was een mooie

-
- Full Member
- Contacteer:
Je bent "democratisch" nog vergeten 

- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Arizona in een notedop:

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Nog een (duur) lijk uit de kast:

Rekenhof vernietigend voor Defensie: vervanging zware pantservoertuigen 10 keer duurder dan gepland
De Belgskes hebben zich andermaal laten rollen door den Fransoos ...

Nog dat erbij:

Rekenhof vernietigend voor Defensie: vervanging zware pantservoertuigen 10 keer duurder dan gepland
Nog dat erbij:
Jah, als je apen aan het roer van een land zet kun je je aan de zotste strapatsen verwachten.
In gelijk welk bedrijf vlieg je stante pede aan de deur als je zo'n stunt uithaalt. Hier blijven ze gewoon zitten en verder hun riante wedde opstrijken.
In gelijk welk bedrijf vlieg je stante pede aan de deur als je zo'n stunt uithaalt. Hier blijven ze gewoon zitten en verder hun riante wedde opstrijken.
Och, met die 'meevaller' komen we rap aan 2 of 3% BBP en dat zonder keuze stressCarpeNoctem schreef: ↑28 april 2025, 11:13 Nog een (duur) lijk uit de kast: