Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering

Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Elk nadeel hep zijn voordeel

Er is misschien toch nog hoop. De laatste liberaal bij de VLD - de Javier Milei van den Aldi - verlaat dat addernest:CarpeNoctem schreef: ↑27 april 2025, 11:33Da's natuurlijk door TINA (there is no alternative). En dat weet de N-VA drommels goed. Rechtse zakken als ik hebben voorlopig geen alternatief. Laat die Vlaamse MR er maar komen, dat zou die van de N-VA wat scherper houden.
Opdoffer voor Open Vld: waarom Maurits Vande Reyde vertrekt en als onafhankelijke gaat zetelen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
600 miljard franc Belge voor alleen maar pantserwagens, totale kost.vortex schreef: ↑28 april 2025, 15:37Och, met die 'meevaller' komen we rap aan 2 of 3% BBP en dat zonder keuze stressCarpeNoctem schreef: ↑28 april 2025, 11:13 Nog een (duur) lijk uit de kast:
De Belgskes hebben zich andermaal laten rollen door den Fransoos ...![]()
Het zou grappig zijn als het niet zo triest was.
Francken en De Wever zullen hun riedeltjes wel afdreunen.

Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Wat hebben die daar mee te maken? Defensie is een departement dat decennia lang is mismeesterd. Dit is de verdienste van Flahaut, niet van Francken.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
Ja man... denk eens een cm verder dan de nagel van je grote teen en dan kom je er zelf wel op.
Dit is geen fout van die twee maar .... allee, vind nu zelf de rest van de zin.
Dit is geen fout van die twee maar .... allee, vind nu zelf de rest van de zin.
Flahaut ?
Idee van die Franse pantserwagens is ontstaan in 2014, overeenkomst gesloten in 2018.
Vraag 1 :
Waar zat Flahaut tijdens die periodes ?
Vraag 2 :
Wie bekleedde de defensiepost tijdens die periodes ?
Straks steken ze het nog op Marc van Ranst

Hij zat toen in de Franstalige deelregering.
Defensie had hij tussen 1999 en 2007.
Defensie had hij tussen 1999 en 2007.

Pensioenen zelfstandigen zijn fel opgetrokken, maar men is "vergeten" hun bijdragen te verhogen.
Nu krijgt de ROVERHEID onder haar voeten
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/04/29 ... -experten/
Nu krijgt de ROVERHEID onder haar voeten
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/04/29 ... -experten/
En welke erfenis liet hij na? De aankooppolitiek van het belgische leger is iets wat vervlochten zit in de cultuur. Het belgische leger wilt, onder impuls van diverse al dan niet franstalige ministers, geen duitse wapens, maar franse of italiaanse wapens.
Allez, voor Petra uit de vorige Vivaldi regering is er al een lucratief postje (met BMW 7-serie en chauffeur aub) geregeld als rector UGent.
Benieuwd of die nog meer woke zal zijn dan de afscheidnemende Rikkie Rik, je weet wel die de vegetarische / veganistische maaltijden opdrong in de studentenresto's waarvan ze elke dag de kleine helft konden euh naar de composthoop van Ivago doen. En aanhanger van Free Palestina & andere linkse oproerkraaiers.
Benieuwd of die nog meer woke zal zijn dan de afscheidnemende Rikkie Rik, je weet wel die de vegetarische / veganistische maaltijden opdrong in de studentenresto's waarvan ze elke dag de kleine helft konden euh naar de composthoop van Ivago doen. En aanhanger van Free Palestina & andere linkse oproerkraaiers.
Ik wens mevrouw Petra veel succes in haar nieuwe loopbaan. Bij deze pleit ik er ook voor om mensen die een dure opleiding zoals arts gyneacoloog volgen maar deze job niet uitoefenen een schadevergoeding te laten betalen om de opleidingskosten deels te recupereren.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Op zich sta ik volledig achter je voorstel, ik vind het alleen zeer discriminerend. Studierichtingen die men voor de "lol" doet zou men sowieso uit eigen zak moeten betalen en het zou inderdaad niet slecht zijn moest men een deel van de studiekost verplicht terug betalen als men een specifieke oprichting volgt en hier achteraf niets mee doet.
Stuur het voorstel eens door naar al je politieke vrienden, je hebt er toch zoveel en ze hebben dringend geld nodig ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Naar alle partijen behalve het Blok en pvda bedoelt u? Slechts een beperkt aantal mensen wordt toegelaten tot deze studies en als er dan bij zijn die er niets mee doen…Idem met studenten bio ingenieur die komiek worden zoals Bart Cannaerts.
Als je het niveau van sommigen van onze "hoog opgeleiden" tegenwoordig ziet, is het misschien maar best dat ze komiek of politieker worden ipv arts of ingenieur