App
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Berichten: 412
- Lid geworden op: 22 dec 2011
- Contacteer:
Re: App
Het probleem hier is dat het concept "nabije toekomst" een beetje relatief is
Gezien de evolutie op deze markten is het zeker niet uitgesloten dat we dit gaan doen, ik zou zelf meer zeggen, de kans dat er één komt is zeer groot. Aan de andere kant staat het momenteel nog niet in de planning. Het eerste wat we gaan doen is zorgen dat al onze processen perfect lopen. Pas nadien gaan we aan de slag met allerlei verbeteringen op allerlei domeinen.
Het korte antwoord is dus er komt er hoogstwaarschijnlijk één maar dat zal niet voor de eerste weken of maanden zijn.
Gezien de evolutie op deze markten is het zeker niet uitgesloten dat we dit gaan doen, ik zou zelf meer zeggen, de kans dat er één komt is zeer groot. Aan de andere kant staat het momenteel nog niet in de planning. Het eerste wat we gaan doen is zorgen dat al onze processen perfect lopen. Pas nadien gaan we aan de slag met allerlei verbeteringen op allerlei domeinen.
Het korte antwoord is dus er komt er hoogstwaarschijnlijk één maar dat zal niet voor de eerste weken of maanden zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- OpelZafira
- Full Member
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 15 jun 2008
- Contacteer:
Re: App
En beste NIBC, hoe ver staat het met die app?
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Berichten: 412
- Lid geworden op: 22 dec 2011
- Contacteer:
Re: App
We zijn dit nog steeds aan het bekijken. We staan ook al een stuk verder dan toen maar het zal eerder 2014 worden dan 2013. De wetgever heeft een grondige wijziging van de spaarrekeningen in de pipeline zitten en momenteel gaan al onze ontwikkelingsinspanningen die richting uit.
- OpelZafira
- Full Member
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 15 jun 2008
- Contacteer:
Re: App
Bedankt maar ik zie wel in de appstore een Duite variant staan. Kunnen we die gebruiken??
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Berichten: 412
- Lid geworden op: 22 dec 2011
- Contacteer:
Re: App
nee, NIBC Direct Duitsland werkt op een ander core-banking systeem namelijk Fiducia. Dit is een systeem dat specifiek voor de Duitse markt is ontwikkeld.
- OpelZafira
- Full Member
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 15 jun 2008
- Contacteer:
Re: App
Ok bedankt en .... hoopvol wachtend!!
Re: App
Hallo NIBC,
Intussen zijn we bijna eind 2014.
Nog steeds geen NL app?
Weinig respect voor uw klanten, benieuwd welke smoes er nu weer komt.
Intussen zijn we bijna eind 2014.
Nog steeds geen NL app?
Weinig respect voor uw klanten, benieuwd welke smoes er nu weer komt.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Berichten: 412
- Lid geworden op: 22 dec 2011
- Contacteer:
Re: App
Hey A380, na een kosten-baten analyse zijn we tot de conclusie gekomen dat een app momenteel gewoon niet aantrekkelijk is. De kosten voor het ontwikkelen en onderhouden zouden te hoog zijn tegenover de toegevoegde waarde en de eigenlijke vraag bij onze klanten. We hebben er daarentegen voor gekozen om onze beveiligde omgeving verder te ontwikkelen, aangezien hier alle klanten voordeel aan hebben. Meer details sturen we onze klanten heel binnenkort.
Re: App
Evenzeer weinig respect voor uw bank om op die manier te peilen naar de reden van iets. Daarmee schiet je al op voorhand gelijk welk antwoord af als ongeloofwaardig.A380 schreef:benieuwd welke smoes er nu weer komt
Re: App
Yaris, gelieve vroegere antwoorden van de bank eens na te lezen.
Al van in 2011 worden we aan het lijntje gehouden.
Nu hebben we tenminste een duidelijk antwoord : ze investeren niet in een app.
Dat antwoord respecteer ik maar ... respect voor een bank?? Ik denk dat we niet op dezelfde lijn zitten.
Al van in 2011 worden we aan het lijntje gehouden.
Nu hebben we tenminste een duidelijk antwoord : ze investeren niet in een app.
Dat antwoord respecteer ik maar ... respect voor een bank?? Ik denk dat we niet op dezelfde lijn zitten.
Re: App
Concurrent Moneyou denkt daar anders over.
Ik vind het trouwens niet verstandig om 1 keer per maand uw rekeningstanden te bekijken. Ik doe dat om de paar dagen gewoon uit veiligheidsoverwegingen. En om snel te kunnen anticiperen als het nodig mocht zijn. En ja, er zijn nu eenmaal mensen die door hun beroep aangewezen zijn op gebruik van phone of tablet en dan is een app vaak heel handig. Niet onmisbaar dus maar handig.
Ik vind het trouwens niet verstandig om 1 keer per maand uw rekeningstanden te bekijken. Ik doe dat om de paar dagen gewoon uit veiligheidsoverwegingen. En om snel te kunnen anticiperen als het nodig mocht zijn. En ja, er zijn nu eenmaal mensen die door hun beroep aangewezen zijn op gebruik van phone of tablet en dan is een app vaak heel handig. Niet onmisbaar dus maar handig.
-
- Newbie
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 06 apr 2017
Re: App
Ik kom nog eens terug op de vraag naar een Smartphone-app.
Is de houding van NIBC nog steeds ongewijzigd?
Is de houding van NIBC nog steeds ongewijzigd?
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Berichten: 412
- Lid geworden op: 22 dec 2011
- Contacteer:
Re: App
Beste Farangsira,
ja, ons standpunt is nog niet gewijzigd.
ja, ons standpunt is nog niet gewijzigd.