krijg geen gehoor bij Rabobank
krijg geen gehoor bij Rabobank
Beste,
Reeds 3 weken geleden stuurde ik een e-mail naar Rabobank met een vraag die een grote impact kan hebben op mijn spaargeld bij Rabobank.
Tot op heden ontving ik enkel een autoreply waarin vermeld wordt dat er achterstand is en mijn vraag zo spoedig mogelijk ging beantwoord worden.
Ik ben dit niet gewoon van Rabobank en voor mij is de redelijke termijn overschreden.
Bovendien begint de tijd te dringen om belangrijke financiële beslissingen te nemen.
Rabobank kan dit toch niet maken?
Wat kan ik doen om spoedig een antwoord te bekomen?
Als dit niet lukt gaan die voormelde financiële beslissingen zeker een nieuwe wending krijgen.
Rabobank mag niet vergeten dat het mijn geld is dat ze beheren...
Alvast bedankt om via dit kanaal wel te reageren...
Reeds 3 weken geleden stuurde ik een e-mail naar Rabobank met een vraag die een grote impact kan hebben op mijn spaargeld bij Rabobank.
Tot op heden ontving ik enkel een autoreply waarin vermeld wordt dat er achterstand is en mijn vraag zo spoedig mogelijk ging beantwoord worden.
Ik ben dit niet gewoon van Rabobank en voor mij is de redelijke termijn overschreden.
Bovendien begint de tijd te dringen om belangrijke financiële beslissingen te nemen.
Rabobank kan dit toch niet maken?
Wat kan ik doen om spoedig een antwoord te bekomen?
Als dit niet lukt gaan die voormelde financiële beslissingen zeker een nieuwe wending krijgen.
Rabobank mag niet vergeten dat het mijn geld is dat ze beheren...
Alvast bedankt om via dit kanaal wel te reageren...
Re: krijg geen gehoor bij Rabobank
Was het een e-mail of een bericht in de beveiligde omgeving? Probeer anders het laatste. Kunnen wij je vraag niet beantwoorden?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Jr. Member
Rabobank heeft een kantoor in berchem-antwerpen, misschien daar eens gaan aankloppen?
Of die goede oude telefoon gebruiken ?
Rabobank:
Contacteer ons
Bel ons. Tel.: 03-289 28 88.
Elke werkdag van 8u30 tot 19u ...
Contacteer ons
Bel ons. Tel.: 03-289 28 88.
Elke werkdag van 8u30 tot 19u ...
Zeg dat kost 30 cent de minuut met mijn prepaid kaart hoor. (niet ernstig te nemen deze reactie)
Estate Guru believer.
Komaan, stel dat je 10 minuten aan de lijn bent, dan kost het je 3,00 EUR aan jouw woekertarief. Is toch niet zo onoverkomelijk?
-
- Newbie
- Contacteer:
Inderdaad ,beveiligde berichten worden de laatste maanden zelden beantwoord . Je bent bijna verplicht telefonisch contact op te nemen. Hierdoor komt Rabobank niet meer zo vertrouwelijk over, met alle gevolgen van dien.
Is een telefoontje doen de dag van vandaag iets vies geworden ofzo?
-
- Newbie
- Contacteer:
Wat wel vies aan het worden is iets creeren wat Rabobank doet en zelf verwaarloost. Het is klanten blij maken met een dode mus. Telefoneren is trouwens woord tegen woord en een geschreven bericht kan je in een moeilijk concept op terugvallen
nog nooit problemen gehad met Rabobank zeer correcte bank
Ik wacht ook nog op een antwoord op mijn vraag in de "beveiligde berichten"zone. Mijn vraag dateert al sedert medio december. Nog altijd geen resultaat...
Mail van Rabo dat er een nieuwe Digipass zou verstuurd worden in juni. Eind juli nog geen ontvangen, na twee mails en telefonisch contact, Digipass ontvangen op... 5 nov.
Begin dec. vraag gesteld over rekeningen, nog geen reactie tot op vandaag.
Tja dat is niet de service die ik verwacht van een bank. Misschien beter minder publiciteit op radio, Tv en pc, en meer service naar de (bestaande) klant. Nu probleem opgelost voor mij, rek. leeggemaakt.
Begin dec. vraag gesteld over rekeningen, nog geen reactie tot op vandaag.
Tja dat is niet de service die ik verwacht van een bank. Misschien beter minder publiciteit op radio, Tv en pc, en meer service naar de (bestaande) klant. Nu probleem opgelost voor mij, rek. leeggemaakt.
inderdaad Patrickd,
ik ondervind net hetzelfde !
ik wacht al sinds 20 november !
Zoiets kan niet voor een bank .
En : ik heb niet alleen emails gestuurd , maar ook gebeld :
en dan zegt men doodleuk : "nog even geduld , we zijn er mee bezig "
Ik weet niet maar ... dat geeft geen veilig gevoel voor spaargeld.
ik ondervind net hetzelfde !
ik wacht al sinds 20 november !
Zoiets kan niet voor een bank .
En : ik heb niet alleen emails gestuurd , maar ook gebeld :
en dan zegt men doodleuk : "nog even geduld , we zijn er mee bezig "
Ik weet niet maar ... dat geeft geen veilig gevoel voor spaargeld.