Terugbetalen of laten lopen
TIP
Terugbetalen of laten lopen
Dag leden,
Even een vraagje, ik heb nog een krediet van 76.000€ openstaan over 10 jaar aan 1%. Binnenkort ontvang ik hetzelfde bedrag van een erfenis. Laat ik deze best lopen en zet ik het bedrag op een spaarrekening of betaal ik dit krediet best af ?
Mvg
Erica
Even een vraagje, ik heb nog een krediet van 76.000€ openstaan over 10 jaar aan 1%. Binnenkort ontvang ik hetzelfde bedrag van een erfenis. Laat ik deze best lopen en zet ik het bedrag op een spaarrekening of betaal ik dit krediet best af ?
Mvg
Erica
Re: Terugbetalen of laten lopen
Laten lopen, >1% moet haalbaar zijn, zelfs in relatief risicoloze investeringen
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dat is een persoonlijke keuze. Sommigen gaan een beter gevoel hebben bij het afbetalen omdat ze dan geen schuld meer hebben.
Aan zo’n lage rente zou ik persoonlijk het krediet laten openstaan. Als je het geld investeert is de kans groot dat je op termijn beter af zou moeten zijn..
Aan zo’n lage rente zou ik persoonlijk het krediet laten openstaan. Als je het geld investeert is de kans groot dat je op termijn beter af zou moeten zijn..
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Zelfs als je de erfenis op een termijnrekening zet ga je meer dan 1% netto rente krijgen.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Laten lopen, en al zeker als je die nog fiscaal kunt inbrengen.