Spaargeld
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Spaargeld
Beste leden,
De rente blijft maar dalen, en daarom ben ik op zoek naar een nieuwe spaarrekening. Ik dacht aan de VDK Bank Ritme Spaarrekening, maar het is mij niet helemaal duidelijk of je nog steeds een betalende zichtrekening nodig hebt om deze spaarrekening te openen. Heeft iemand hier meer informatie over?
Alternatieven voor spaarrekeningen zijn uiteraard ook welkom!
De rente blijft maar dalen, en daarom ben ik op zoek naar een nieuwe spaarrekening. Ik dacht aan de VDK Bank Ritme Spaarrekening, maar het is mij niet helemaal duidelijk of je nog steeds een betalende zichtrekening nodig hebt om deze spaarrekening te openen. Heeft iemand hier meer informatie over?
Alternatieven voor spaarrekeningen zijn uiteraard ook welkom!
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Spaargeld
Lijkt me niet:Fietslab schreef: ↑2 maart 2025, 12:10 De rente blijft maar dalen, en daarom ben ik op zoek naar een nieuwe spaarrekening. Ik dacht aan de VDK Bank Ritme Spaarrekening, maar het is mij niet helemaal duidelijk of je nog steeds een betalende zichtrekening nodig hebt om deze spaarrekening te openen. Heeft iemand hier meer informatie over?
https://www.vdk.be/sites/default/files/ ... 3.2025.pdf
Waarom is het niet duidelijk voor jou ? Wat doet je twijfelen ?
Spaarrekeningen legio ...
https://www.spaargids.be/sparen/spaartarieven.html
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hallo, ik heb deze spaarrekening ook geopend zonder de betalende zichtrekening te moeten openen. Ik had wel telefonisch contact met een VDK-kantoor hiervoor. Om het geld er later eventueel af te halen zal ik wel een betalende zichtrekening moeten openen volgens de bankbediende.
Ik heb ook al een tijdje ritme rekening (aangezien mijn hypotheeklening bij Vdk loopt was ik daar al klant)
Maar aan 500 euro per maand kan je wel niet echt heel veel sparen op die rekening natuurlijk. Niet echt iets om een massa spaargeld op te zetten … meer voor af en toe eens wat overschot weg te zetten.
Ze gaan hun rente trouwens ook beetje laten zakken vanaf 15/3 was te verwachten … (1,35 + 1,45)
Maar aan 500 euro per maand kan je wel niet echt heel veel sparen op die rekening natuurlijk. Niet echt iets om een massa spaargeld op te zetten … meer voor af en toe eens wat overschot weg te zetten.
Ze gaan hun rente trouwens ook beetje laten zakken vanaf 15/3 was te verwachten … (1,35 + 1,45)