Visa classic Keytrade
Re: Visa classic Keytrade
Mij bellen ze nooit zelf op. Ze stellen het alleen maar voor als ik zelf inbel.
En uiteraard zeg ik dan dat ik dat voor niks nodig heb.
Ik durf al eens bellen om een verrichting te controleren.
Bv. In het buitenland, als een handelaar een verrichting twee keer lijkt uit te voeren. Zodanig dat ik kan terugkeren en hem bij zijn nekvel pakken. Tot nu toe blijkt het dan elke keer in orde te zijn toch.
Nadeel bij beobank, geen idee elders, is dat er toch een tijdje niets te zien is als je iets doet met de kaart (enkele dagen).
En uiteraard zeg ik dan dat ik dat voor niks nodig heb.
Ik durf al eens bellen om een verrichting te controleren.
Bv. In het buitenland, als een handelaar een verrichting twee keer lijkt uit te voeren. Zodanig dat ik kan terugkeren en hem bij zijn nekvel pakken. Tot nu toe blijkt het dan elke keer in orde te zijn toch.
Nadeel bij beobank, geen idee elders, is dat er toch een tijdje niets te zien is als je iets doet met de kaart (enkele dagen).
Gebruik heden een curve card (mastercard)
Telkens men deze gebruikt binnen de 5 minuten een mail en in app gebruik met betaald bedrag.
Het terugkeren naar een handelaar in deze dus overbodig.
De code wijzigen is in België niet mogelijk.
In Nl zou men het wel kunnen aanpassen.
Waarom betalen met een andere creditcard in België niet direct zichtbaar is in mail of app ??
Telkens men deze gebruikt binnen de 5 minuten een mail en in app gebruik met betaald bedrag.
Waarom betalen met een andere creditcard in België niet direct zichtbaar is in mail of app ??
Estate Guru believer.
De PIN-code wijzigen kan wel in België, gewoon aan een bankautomaat. Ik heb het zelfs bij toeval vandaag nog gedaan.platin schreef: ↑17 april 2024, 13:59 Gebruik heden een curve card (mastercard)
Wat het vertraagd weergeven van transacties betreft: het zit iets complexer dan dit. Klassieke banken tonen typisch enkel transacties wanneer deze definitief afgerekend worden. Curve en Revolut, daarentegen, tonen onmiddellijk gereserveerde bedragen, maar deze zijn niet noodzakelijk definitief. Een dubbele betaling bij een handelaar zou zo wel zichtbaar zijn in Curve, terwijl er uiteindelijk mogelijks maar 1 van de 2 betalingen definitief afgerekend wordt.
Volgens de website kan het niet in België.
Dus ga het eens proberen hier ter lande.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Estate Guru believer.
De enige plaats waar ik de Curve PIN code kon wijzigen in België was destijds bij Monte dei Paschi di Siena ATMs.
Ik heb het vandaag wel effectief kunnen doen aan zo'n Batopin-automaat in een treinstation. Mijn kaart is wel nagelnieuw.