Visa kaart aanvragen. Voorwaarden?
Visa kaart aanvragen. Voorwaarden?
Hallo,
Aangezien ik momenteel niet over een vaste job beschik (voorlopig enkel tijdelijke contracten via interim) vroeg ik me af of ik eigenlijk de mogelijkheid had om een kredietkaart aan te vragen bij Argenta.
Ik weet dat hiervoor 2500€ op de rekening moet staan en dat de rekening actief moet zijn (volstaan een paar overschrijvingen dan)?
Vragen ze je of je een vaste job heb of trekken ze dit na?
Het is voor mij absoluut niet de bedoeling om deze kaart als kredietkaart te gebruiken, bedoeling is om sommige internetaankopen te doen en in de toekomst een betaalkaart hebben moest ik op vakantie vertrekken.
Aangezien ik momenteel niet over een vaste job beschik (voorlopig enkel tijdelijke contracten via interim) vroeg ik me af of ik eigenlijk de mogelijkheid had om een kredietkaart aan te vragen bij Argenta.
Ik weet dat hiervoor 2500€ op de rekening moet staan en dat de rekening actief moet zijn (volstaan een paar overschrijvingen dan)?
Vragen ze je of je een vaste job heb of trekken ze dit na?
Het is voor mij absoluut niet de bedoeling om deze kaart als kredietkaart te gebruiken, bedoeling is om sommige internetaankopen te doen en in de toekomst een betaalkaart hebben moest ik op vakantie vertrekken.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Re: Visa kaart aanvragen. Voorwaarden?
Toen ik mijn VISA aanvroeg bij Argenta zat ik dezelfde situatie als jij. Doordat ik toen reeds meer dan een jaar een actieve bankrekening had (maar geen saldo van 2500 euro), heeft de bankbediende een lijst met vragen ingevuld. Deze gingen dan over welke bronnen van inkomsten en uitgaven ik had.
Daar ik geen vaste uitgaven had en toch wel een aantal bronnen van inkomsten werd de aanvraag gewoon aanvaard. De antwoorden moesten niet bewezen worden en waren dan ook maar fictieve cijfers.
Maw je kan gerust naar je kantoor stappen en met een beetje goodwill van de bediende tesamen met het feit dat je inkomsten hebt zal je je VISA wel krijgen.
Daar ik geen vaste uitgaven had en toch wel een aantal bronnen van inkomsten werd de aanvraag gewoon aanvaard. De antwoorden moesten niet bewezen worden en waren dan ook maar fictieve cijfers.
Maw je kan gerust naar je kantoor stappen en met een beetje goodwill van de bediende tesamen met het feit dat je inkomsten hebt zal je je VISA wel krijgen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik ga niet antwoorden op u vraag, sorryBethere schreef: Aangezien ik momenteel niet over een vaste job beschik (voorlopig enkel tijdelijke contracten via interim) vroeg ik me af of ik eigenlijk de mogelijkheid had om een kredietkaart aan te vragen bij Argenta.

Maar je kan eventueel een Mastercard overwegen bij de Deutsche Bank. Als je daar een rekening opent en dan 1000€ op de rekening stort, stuurt DB de gratis Bankkaart en Mastercard op.
Dit is maar een suggestie, ik vel hier geen oordeel over welke de beste oplossing is.
Laatst gewijzigd door Tux op 11 augustus 2008, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben eveneens op zoek naar een gratis visakaart en heb daarover zowat alles hier al gelezen.
Daar ik momenteel moet rondkomen met een bescheiden vervangingsinkomen, vraag ik me ook af of ik bij Argenta een zichtrekening met gratis bankkaart en visakaart zou kunnen openen.
Het is de bedoeling om zoveel mogelijk de vaste kosten te drukken, door bijvoorbeeld mijn huidige KBCzichtrekening met betalende debet- en visakaart te vervangen door een gratis rekening.
Ik heb gelukkig vroeger een mooi spaarpotje kunnen vergaren, dat nu op Rabo-, en CE-spaarrekeningen staat.
Maar om voor mijn dagelijkse uitgaven te kunnen rondkomen van mijn vervangingsinkomen, zonder aan mijn spaarcentjes te moeten zitten, moet ik zoveel mogelijk zien te besparen. Dus ook op bankkosten.
Daar ik momenteel moet rondkomen met een bescheiden vervangingsinkomen, vraag ik me ook af of ik bij Argenta een zichtrekening met gratis bankkaart en visakaart zou kunnen openen.
Het is de bedoeling om zoveel mogelijk de vaste kosten te drukken, door bijvoorbeeld mijn huidige KBCzichtrekening met betalende debet- en visakaart te vervangen door een gratis rekening.
Ik heb gelukkig vroeger een mooi spaarpotje kunnen vergaren, dat nu op Rabo-, en CE-spaarrekeningen staat.
Maar om voor mijn dagelijkse uitgaven te kunnen rondkomen van mijn vervangingsinkomen, zonder aan mijn spaarcentjes te moeten zitten, moet ik zoveel mogelijk zien te besparen. Dus ook op bankkosten.
De Titanium kaart van Deutsche Bank is toch een interessante kaart: geen kaart om 'af te betalen' (wat ik niet zo direct wil) maar het uitgegeven bedrag gaat integraal de maand erop van je rekening, zonder kosten.
Ik heb ook een kaart van Citibank: 20 euro per jaar die levenslang door Citibank terugbetaald worden. Dus ook gratis maar je moet zelf je saldo tijdig bijstorten want ze werken wel met afbetaling.
Ik heb ook een kaart van Citibank: 20 euro per jaar die levenslang door Citibank terugbetaald worden. Dus ook gratis maar je moet zelf je saldo tijdig bijstorten want ze werken wel met afbetaling.
De titanium kaart ( vergelijkbaar met visakaart ) van DB is zeker interessant : je kan er tot 10 000 euro per dag aankopen mee doen, op voorwaarde dat dat bedrag op je rekening staat min het eventuele niet opgebruikte gedeelte van de 1249 euro.xyper schreef: De Titanium kaart van Deutsche Bank is toch een interessante kaart: geen kaart om 'af te betalen' (wat ik niet zo direct wil) maar het uitgegeven bedrag gaat integraal de maand erop van je rekening, zonder kosten.
is de titanium card van deutsche bank levenslang gratis?