VISA probleem bij KEYTRADE
Re: VISA probleem bij KEYTRADE
Bij Bol.com staat in hun algemene voorwaarden (en FAQ) dat je jouw bestelling opnieuw moet ingeven, indien de levering niet kon doorgaan en je die toch nog wenst te ontvangen.Kittekat schreef:Nee, het pakket niet ontvangen.Kevva schreef:Heb je je pakket gekregen? Dan is er toch geen probleem? ;)Niet betalen en toch krijgen Sent from my iPhone using Tapatalk
Je oude bestelling wordt automatisch geannuleerd bij betalings- of leverings-problemen, maar zij gaan die niet zelf vervangen door een nieuwe, zelfs niet indien de fout bij hen lag (vb een verkeerde levering). Heb ik trouwens al voorgehad, maar alles kwam na enkele dagen in orde; ook met de betaling via Visa.
Ik heb een mail verstuurd.insider schreef:Mag ik vragen dat u dat bij Keytrade zou melden? Ze denken dat ik de enige nl ben! Thx op voorhand!
Heb ook mijn transacties nagekeken, en de enige online transactie die gelukt is was op 15/7 bij Netflix. Daar moet je enkel een kaartnummer opgeven. Volgens mij is het probleem bij de extra controle die een online webwinkel wil doen.
Nogmaals, het is geen probleem qua betalen met VISA als ik een terminal voorhanden heb. Er is enkel een probleem als ik via pc een betaling wil verrichten en ook via Paypal. Nadat ik de e-commerce code EN de token code heb ingevoerd ,wordt de transactie geweigerd!
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Dat weet ik, ik heb hetzelfde
Bedankt voor het melden v h probleem aan Keytrade!
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.