Visa Uittreksels enkel online/via mail
-
- Newbie
- Contacteer:
Visa Uittreksels enkel online/via mail
Vroeger had ik een Citibank Visakaart.
Eigenlijk altijd erg tevreden over geweest, maar omdat ik een hekel heb aan kredietopeningen heb ik ze opgezegd, en een Visa genomen via Keytrade. Bij Citibank kon ik ervoor opteren om mijn uittreksels enkel nog online te ontvangen. Wat ik uiteraard deed, want het papier dat onnodig verspild wordt voor overbodige briefwisseling werkt danig op mijn systeem.
Keytrade (Of BCC?) staat er echter op om dit alsnog per post te versturen. Vandaar mijn vraag, waar kan ik een Visa krijgen, die volledig online afgehandeld wordt. Ik wens geen onnodige post meer.
Eigenlijk altijd erg tevreden over geweest, maar omdat ik een hekel heb aan kredietopeningen heb ik ze opgezegd, en een Visa genomen via Keytrade. Bij Citibank kon ik ervoor opteren om mijn uittreksels enkel nog online te ontvangen. Wat ik uiteraard deed, want het papier dat onnodig verspild wordt voor overbodige briefwisseling werkt danig op mijn systeem.
Keytrade (Of BCC?) staat er echter op om dit alsnog per post te versturen. Vandaar mijn vraag, waar kan ik een Visa krijgen, die volledig online afgehandeld wordt. Ik wens geen onnodige post meer.
Re: Visa Uittreksels enkel online/via mail
Ik denk dat je bij de meeste banken enkel afrekeningen per post zal kunnen krijgen. Bij Citibank krijg je namelijk afrekeningen van Citibank zelf terwijl dat bij vrijwel alle andere banken via BCC verloopt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
dure hekelThe Mars volta schreef:Vroeger had ik een Citibank Visakaart.
Eigenlijk altijd erg tevreden over geweest, maar omdat ik een hekel heb aan kredietopeningen

Ik ben juist weggelopen van BCC, omdat zij uittreksels 2 maand na uw verrichting opstuurden. Nu (al een jaar of 4), kan ik netjes alles volgen online bij citibank, krijg telkens op 18/02/11 een mail dat de nieuwe uittreksels er zijn.
Door de 3% actie heb ik nog een tweede kaart aangevraagd op naam van mijn vrouw (weer een kredietopening

kan 2 X 150 € 'sparen' met de 3% korting + 0 € ABBOKOST (keytrade 25 €, 1250 € krediet....citi 0€: 2500 € krediet

Citibank zijn wel een bende oplichters, maar voor mij niet...ik betaal mijn uittreksels altijd net voor de vervaldatum = 0 € debetinterest.
Dus voor mij Leve Citi visakaart

Als je een zgn. 'deffered credit card' hebt (kredietkaart waarbij bedrag gewoon van je rekening gaat, zonder krediet): uittreksels altijd via Atos (vroegere bcc)
Als je een zgn. 'revolving credit card' hebt (kredietkaart met krediet, je betaalt enkel 5% van je uitstaande bedrag, de rest kan je op termijn terug betalen): uittreksels via je bank.
Dacht dat het bij Citibank altijd revolving cc's waren en vandaar dus.. :-)
Als je een zgn. 'revolving credit card' hebt (kredietkaart met krediet, je betaalt enkel 5% van je uitstaande bedrag, de rest kan je op termijn terug betalen): uittreksels via je bank.
Dacht dat het bij Citibank altijd revolving cc's waren en vandaar dus.. :-)