Vlaams woningfonds duur / info
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Vlaams woningfonds duur / info
Hallo! Ik zit sinds begin mei in de fase “vooronderzoek” , de schatter is vorige week donderdag langsgekomen, hiervan heb ik niets meer gehoord .. natuurlijk veel feestdagen in mei .. hoe verloopt het nu verder? Hoelang duurt het tussen de fase waarin ik me nu bevindt “vooronderzoek” en voor de beslissing valt of beter nog voor de akte kan worden getekend? Er is helemaal geen verloop van diensten/tijd dat je officieel kan terugvinden bij het vlaams woningfonds zelf .. heel onduidelijk allemaal, je kan enkel hopen dat alles goed vooruit gaat .. enige ervaringen mogen worden gedeeld aub, alvast bedankt!!!
Re: Vlaams woningfonds duur / info
Is al meermaals aan bod gekomen.
Misschien zoekfunctie eens aanspreken.
Misschien zoekfunctie eens aanspreken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Vermoedelijk bent U al op intake gesprek geweest. Men zal U daar al wel verteld hebben of U aan de voorwaarden voldoet.. Indien ja, zou ik mij géén zorgen maken..
-
- Newbie
- Contacteer:
Er wordt nergens een termijn besproken .. nergens vind ik dit terug .. maar oke dan , toch bedankt zeke
Hallo, mag ik vragen hoe het nog verder is verlopen? Ons dossier is opgestart op midden juni. Volgends de verkopers zou de schatter al 2 weken geleden langs geweest zijn. Nog niks van vernomen.. Ben benieuwd, hoe lang het bij jou heeft geduurd en in welk stadium jullie nu zitten. Wij hebben ook de screening op voorhand gehad waarbij werd berekend hoeveel we konden lenen, maar toch vind ik het best spannend tot wij echt officieel zwart op wit de bevestiging hebben..