Vlaamse Energieleverancier failliet
Re: Vlaamse Energieleverancier failliet
Het enige wat je op die website nog kan doen is raadplegen: Via de groene knop Aanmelden
Raadpleeg je klantgegevens, het contract en je facturen in Mijn Dossier.
Meld je hieronder aan met je klantnummer en je wachtwoord.
Facturen betalen zal niet meer gaan.
Raadpleeg je klantgegevens, het contract en je facturen in Mijn Dossier.
Meld je hieronder aan met je klantnummer en je wachtwoord.
Facturen betalen zal niet meer gaan.
Hmmm, morgen eens kijken of ik iets vind. Je moet dan natuurlijk de tariefkaarten van heel 2021 daarvoor terug vinden.
-
odbc
Dat lukt niet meer naar "mijn dossier"
Website VEL werkt niet meer.
Laatst gewijzigd door odbc op 16 december 2021, 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Het werkt wel terug hoor. Je kan je voorschotten bekijken:
Welkom in Mijn Dossier
Facturen
Hier vind je alle facturen die Vlaamse Energieleverancier ooit naar jou heeft gestuurd terug. Zowel de voorschotfacturen als de jaarlijkse afrekenfacturen en de eventuele slotfactuur. Bij elke factuur staat ook vermeld of we jouw betaling ontvangen hebben
Welkom in Mijn Dossier
Facturen
Hier vind je alle facturen die Vlaamse Energieleverancier ooit naar jou heeft gestuurd terug. Zowel de voorschotfacturen als de jaarlijkse afrekenfacturen en de eventuele slotfactuur. Bij elke factuur staat ook vermeld of we jouw betaling ontvangen hebben
Het was te verwachten dat de curator die website terug in dienst zou zetten en de facturatie zou opstarten.
Ik denk niet dat ze dat te veel moeite gaan vinden en het gewoon overslaan.
Ik denk niet dat ze dat te veel moeite gaan vinden en het gewoon overslaan.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Hallo,Moeilijk te zeggen wat de beste tariefformule is, in elk geval is het 0,4c€/kWh supplement van energie.be en hun lage vaste vergoeding best OK.
Bedankt voor de info. @banneling (echt veel info die ik tot nu niet kan interpreteren)
Ik heb misschien te snel een nieuw contract afgesloten bij energie.be als ik dit lees.
Als ik me niet vergis zou ik eventueel binnen 14 dagen nog kunnen herroepen mocht er iets veel beters zijn.
Alvast bedankt,
Johan
Laatst gewijzigd door johan-v op 16 december 2021, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
odbc
Ja, werkt weer. Maar heeft geen wettelijk kader na het failliet ervan.
Wacht af van wettelijke bewindvoerders hun afrekening, dat is de juiste weg en zou iedereen moeten doen.
Waarom?
Betalen via VEL en tegoed moet je via andere weg vragen, dat klopt voor geen meter.
En zoals verwacht staat afrekening op VEL van volledig jaar in energietarief van november, hola kleine diefjes.
Wacht af van wettelijke bewindvoerders hun afrekening, dat is de juiste weg en zou iedereen moeten doen.
Waarom?
Betalen via VEL en tegoed moet je via andere weg vragen, dat klopt voor geen meter.
En zoals verwacht staat afrekening op VEL van volledig jaar in energietarief van november, hola kleine diefjes.
Ik wilde zonet even de tariefkaarten vergelijken met mijn factuur. Ja, dat gaat dus niet.
Mega stelt enkel die van december 2021 beschikbaar.
Mega stelt enkel die van december 2021 beschikbaar.
Het bloedbad gaat de komende maanden alleszins verder
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
Poetin lacht hem een deuk met al die Europese politiek correcte politici. Hij wordt rijk met een minimale levering aan gas.
En wij Belgen gaan dan nog gascentrales zetten. Vervuilend en onzeker. De Hollanders weten het wel beter deze keer.
En wij Belgen gaan dan nog gascentrales zetten. Vervuilend en onzeker. De Hollanders weten het wel beter deze keer.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
In een straal van 1000 km mag iedereen zijn zegje doen voordat de bouw mag starten.
Klein detail en wie zou ze gaan bouwen Engie een gokje maar.
Klein detail en wie zou ze gaan bouwen Engie een gokje maar.
Estate Guru believer.
Dat wil mijn bron niet prijsgeven, maar die is er via zijn job mee bezig.
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
-
odbc
Al die kleine leveranciers die begin 2021 goedkope vaste contracten hebben verhandeld en nu al paar maanden verhoogde voorschotten vragen. Stip die maar aan als volgende.
Zeker diegene die geen eigen productie hebben voor Elek.
Estate Guru believer.