Volgen evolutie fonds
Volgen evolutie fonds
Goedemorgen,
Sinds enige tijd beschik ik over een EVI beleggersrekening, type neutraal. Ik heb hiervoor de ISIN-code BE6272008853 teruggevonden.
Is er nu een manier waarop ik de evolutie van dit fonds kan volgen zonder telkens te moeten inloggen, bij voorkeur via de Iphone aandelenapp? Ik heb gepoogd om te zoeken op ISIN-code maar dit vindt hij niet. Als ik de ISIN-code opzoek via Google dan vindt beursduivel.be deze wel en kan ik de evolutie volgen. Loopt deze gelijk met de evolutie van mijn effectieve portefeuille of moet ik nog ergens anders rekening mee houden?
Mvg,
Sinds enige tijd beschik ik over een EVI beleggersrekening, type neutraal. Ik heb hiervoor de ISIN-code BE6272008853 teruggevonden.
Is er nu een manier waarop ik de evolutie van dit fonds kan volgen zonder telkens te moeten inloggen, bij voorkeur via de Iphone aandelenapp? Ik heb gepoogd om te zoeken op ISIN-code maar dit vindt hij niet. Als ik de ISIN-code opzoek via Google dan vindt beursduivel.be deze wel en kan ik de evolutie volgen. Loopt deze gelijk met de evolutie van mijn effectieve portefeuille of moet ik nog ergens anders rekening mee houden?
Mvg,
Re: Volgen evolutie fonds
Is blijkbaar een Van Lanschot bevek distributie.eskimo85 schreef: ↑15 juni 2020, 09:05 Goedemorgen,
Mvg,
Hoe daar bij uitgekomen.
Ge wilt dit volgen , blijkbaar ongerust.
Op de tijd Be kunt ge een gratis portefeuille aanmaken.
Deze daar toevoegen en ge kunt het volgen.
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Re: Volgen evolutie fonds
Gewoon op morningstar.
https://www.morningstar.be/be/funds/sna ... F00000UQWF
Is inderdadd een neutraal fonds ; kleine 2% per jaar ; wel ethisch.
https://www.morningstar.be/be/funds/sna ... F00000UQWF
Is inderdadd een neutraal fonds ; kleine 2% per jaar ; wel ethisch.