Volkslening
TIP
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Volkslening
De pagina met de "oude" volkslening is momenteel nog steeds on-line op de KBC-site:
https://www.kbc.be/site/Particulieren/S ... olkslening" onclick="window.open(this.href);return false;?
Vanaf de KBC-homepage is er echter geen link meer te bekennen naar die pagina.
https://www.kbc.be/site/Particulieren/S ... olkslening" onclick="window.open(this.href);return false;?
Vanaf de KBC-homepage is er echter geen link meer te bekennen naar die pagina.
-
- VIP member
- Contacteer:
Klopt. Af en toe wat vastrentend vastzetten is zeker niet onverstandig. Ik kocht indertijd ook de letermebon en de UCB-obligatie (twee zogezegd oninteressante beleggingen). Ok, op de beurs kan je meer verdienen, maar achteraf gezien had ik in beide producten meer geld moeten steken.Lukske schreef: Wie altijd wacht op hogere rentes zal altijd blijven wachten.
De bodem begint echter stilaan in zicht te komen....
Rente blijft laag, valt trouwens op dat bij diverse banken de rentetarieven terug dalen, zowel voor rentedragende producten als voor woonkredieten.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Dat zijn wel producten waar je onderuit kan, bij de volkslening kan je dat niet. Da's gewoon uitzitten.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Momenteel staat de teller van de volkslening op 0,3 % van het geld op Belgische spaarrekeningen.
Sommige politici durven dan nog het woord "succes" in de mond nemen.
Sommige politici worden zelfs 'verkozen' als minder dan 0.3% van de bevolking op hen stemt. Als dat geen succes is.kekule schreef:Momenteel staat de teller van de volkslening op 0,3 % van het geld op Belgische spaarrekeningen.
In ieder geval een veel groter succes dan de meesten hier willen toegeven, triest.
Vraagje, zou jij je geld geven aan een bank met 100% schuld?
Lees letterlijk geven want meer is het niet, je krijgt er amper iets van terug.
Je moet echt wel wanhopig zijn om hier aan mee te doen.
Lees letterlijk geven want meer is het niet, je krijgt er amper iets van terug.
Je moet echt wel wanhopig zijn om hier aan mee te doen.
Wat ik mij afvraag: is het enkel in België dat er zo met de staat en de overheid wordt gelachen en gespot? Of is dat ook zo in bijvoorbeeld Nederland, Duitsland, Groot-Brittannië, de Verenigde Staten? Leven we dan in zo een miserabel land?
Lachen en spotten? Ze mogen hier nog blij zijn. In Egypte, Turkije, Oekraïne, enz slaan ze de boel kort en klein.
Dan mogen we ons nog gelukkig prijzen dat we daar niet wonen. Het is hier zo slecht nog niet, alhoewel ik dat zou gaan geloven als ik al jullie commentaren lees.
Inderdaad ptj, er zijn er hier die hadden gehoopt dat niemand op de volkslening zou intekenen. En zelfs als 30% van het spaargeld ernaartoe verhuisd zou zijn, dan hadden ze het nog een flop genoemd. Want iets dat van de staat komt, dat kan nooit goed zijn en moet altijd mislukken.ptj schreef:In ieder geval een veel groter succes dan de meesten hier willen toegeven, triest.
het is makkelijk om altijd anderen de schuld te geven en negatief te zijn over alles en nog wat.
Zie het positief! Welk voordeel is er door negatief te zijn?
Ik heb allessinds ingetekend en ben er nog steeds blij om! Of ik dat achter 10jaar nog ben, dat zien we dan wel...
Zie het positief! Welk voordeel is er door negatief te zijn?
Ik heb allessinds ingetekend en ben er nog steeds blij om! Of ik dat achter 10jaar nog ben, dat zien we dan wel...
-
- VIP member
- Contacteer:
Ik wou intekenen, maar door mijn recente aankoop van vastgoed zal het sparen op korte termijn zijn, als er de eerste jaren al iets overschiet om te sparen
Ik snap ook niet wat iedereen tegen die volksleningen heeft Het is een mooi alternatief voor termijnrekeningen voor mensen die "sociale" projecten willen steunen... Daar kan je in principe toch niets tegen hebben???
Ik snap ook niet wat iedereen tegen die volksleningen heeft Het is een mooi alternatief voor termijnrekeningen voor mensen die "sociale" projecten willen steunen... Daar kan je in principe toch niets tegen hebben???
Ik ben er ook blij om, zeker omdat dezelfde volkslening een maand later al tegen een lagere rente wordt aangeboden.
teken in, zegt de regering di rupo, het is een buitenkans, want maar 15 % RV, terwijl het op een gewone termijnrekening 25 %...
wat ze er niet bijzeggen: het is precies di rupo en zijn 3 traditionele vlaamse partijen die nog niet eens 2 jaar geleden de RV verhoogd hebben van 15 naar 25%
wat ze er niet bijzeggen: het is precies di rupo en zijn 3 traditionele vlaamse partijen die nog niet eens 2 jaar geleden de RV verhoogd hebben van 15 naar 25%
Moest de overheid zijn geld beter besteed/beheerd hebben in het verleden én het heden, dan was een volkslening niet nodig geweest...Yaris schreef:Want iets dat van de staat komt, dat kan nooit goed zijn en moet altijd mislukken.
Edit: Ik wil daarmee niet gezegd hebben dat dit geen positief project zou kunnen worden. De huidige politiekers moeten ook roeien met wat hun achtergelaten is door hun voorgangers.
Laatst gewijzigd door TNTim op 12 maart 2014, 07:09, 1 keer totaal gewijzigd.