Volmacht op moeders rekening
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: Volmacht op moeders rekening
en dan... plots...bonanza schreef:Sinds 2007 is moeder opgenomen in een verzorginstelling ik had destijds een volmacht op haar rekening ,maar toen zij opgenomen werdt en haar pensioen inkomen niet genoeg was om de maandelijkse kosten te dekken heb ik ocmw in geschakeld voor bij te passen .ik heb toen de rekeninggegevens en de in mijn bezit zijn bankkaarten aan het ocmw toevertrouwd ( heb hiervan nooit eennige bewijs van gekregen ) tussen 2007 en 2009 zou er met de bankkaart van mijn moeder verschillende afhalingen gedaan zijn aan betaalautomaten (bankconcat en mister cash automaten ) dit voor een bedrag van rond de 17000 euro .Daar ik in het verleden een volmacht had en door het betrokkene ocmw ben vrijgesteld van bijlegging voor het rusthuis ( ben invaliede) eist het ocmw van mij deze som kan dit zomaar dit omdat ik van de transacties nooit een weet had en deze nu pas in 2015 aan het ligt zijn gekomen en deze mij door het ocmw is op de hoogte gebracht bij gewonen briefwisseling .

Wat gaan we d'er van maken?bonanza schreef:Van in het begin dat moeder is opgenomen heefthet ocmw van de betrokkene gemeente waar ze gedomicileerd was alles overgenomen , vandaar mijn verbaasheid daarover , een maand later kreeg ik van het ocmw en nu nog steeds jaarlijks een brief dat ik vrijgesteld ben van bijpassing bij de maandelijkse bedragen van het rusthuis wegens te laag inkomen vandaar .Ben zelf invaliede en zie mijn moeder al meer dan 5 jaar niet meer de laaste keer dat ik haar zag was bij het sterfgeval van haar eigen moeder .Er hebben ook nooit woorden geweest en ikzelf heb nooit een volmacht gehad op moeders rekening dat heb ik gisteren zaterdag nagevraagt bij een agentschap van de betrokkene bank .Dus heb ik een raadsman onder de arm genomen want laat me zeker niet betichten over dingen waar zij van veronderstellingen hebben .Wordt vervolgt ....

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Re: Volmacht op moeders rekening
Tja, voor een bankkaart heb je in de praktijk geen volmacht nodig, alleen maar een pincode
Dus die volmachtskwestie, zal je niet volledig kunnnen vrijpleiten
Dus die volmachtskwestie, zal je niet volledig kunnnen vrijpleiten