Voorwaarden Visakaart bij Keytrade
Re: Voorwaarden Visakaart bij Keytrade
Geld opnemen aan een automaat met een Keytrade Visakaart, is volgens hun website, sinds kort gratis (Let wel: niet bij andere banken).
Maar: je hoeft niet persé 2X geld op te nemen om je PINcode te bevestigen. Je kunt eventueel een bedrag opvragen, en direct annuleren.
De bedoeling is dat je PINcode moet ingegeven worden in de automaat en daarna nog eens bevestigd moet worden ter controle.
Ik zou het dan uitdrukken als ‘bescheiden kapitaalkrachtig’, want als er genoeg staat heb je dit probleem echt niet hoor. Bij BNP geven ze je ook gewoon een Gold gratis, enkel voor Platinum zeiden ze me dat deze niet gratis konpitje schreef: ↑10 maart 2020, 12:11 Ik ben ook "zo een geval" . Ben om het "bescheiden" uit te drukken zeer kapitaalkrachtig.
Bij Keytrade ook veel te veel geld geparkeerd...… en maak geen aanspraak op een Visa gold !
Pensioen wordt maandelijks gestort op de Keytrade rek. het blijft lachwekkend. Bij BNP ontvangen ze me met open armen...
maar ben een beetje tegen betalen voor een creditkaart
Voor degenen die de app gebruiken om de parameters van de Visakaart te wijzigen: is dat in real time dat de aanpassingen gebeuren?
Ik ben vooral van plan om er online aankopen mee te doen (en later ook gebruik buitenland).
Kan ik bvb uit voorzorg mijn limiet zeer laag zetten, bvb 50 euro, en als ik dan een duurdere aankoop wil doen, net ervoor die limiet verhogen?
Of eventueel online gebruik afvinken?
Iemand al geprobeerd?
Ik ben vooral van plan om er online aankopen mee te doen (en later ook gebruik buitenland).
Kan ik bvb uit voorzorg mijn limiet zeer laag zetten, bvb 50 euro, en als ik dan een duurdere aankoop wil doen, net ervoor die limiet verhogen?
Of eventueel online gebruik afvinken?
Iemand al geprobeerd?