Voorwaarden Visakaart bij Keytrade
Re: Voorwaarden Visakaart bij Keytrade
Hij zou op de post zijn. Mijn aanvraag voor een Visa Gold werd nooit behandeld (althans nooit antwoord op gekregen)..
Ik vermoed dat ze vertraging hebben omdat je op dit moment de pin code niet kan wijzigen maar vast zit aan de standaard code.
Ik vermoed dat ze vertraging hebben omdat je op dit moment de pin code niet kan wijzigen maar vast zit aan de standaard code.
Afhankelijk van de service die Keytrade van zijn cardprocessor gekocht heeft kan de volgende sequentie van toepassing zijn voor een autorisatie.haelewyn schreef: ↑4 oktober 2019, 09:36 Ik snap niet hoe het mogelijk zou moeten zijn dat een Visakaart bij de ene bank slechter werkt dan bij de andere, al is dat in het verleden toch zo geweest.
Als iemand dat verhelderend kan uitleggen, graag !
Als je in Moskou een hotel betaalt komt jouw eigen bank daar toch niet direct in tussen (stap van de betaling aan het hotel) of wel ?
Handelaar >> processor van de handelaar >> visa >> processor van Keytrade >> Keytrade.
En dit online in Real-Time.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Hier een e-mail ontvangen van Keytrade om te melden dat ik mijn nieuwe Visa Classic binnen enkele dagen mag verwachten.
En dat terwijl ik helemaal geen nieuwe kaart heb aangevraagd en de oude pas vervalt in 2024.
(De dag nadien idem voor de Visa Classic met vervaldatum 2023 van mijn man.)
En dat terwijl ik helemaal geen nieuwe kaart heb aangevraagd en de oude pas vervalt in 2024.
(De dag nadien idem voor de Visa Classic met vervaldatum 2023 van mijn man.)
@Nefertari
Bericht van Keytrade :Belangrijk nieuws in verband met uw Visa: Keytrade Bank heeft een nieuw kredietkaartenaanbod met nog meer voordelen en gloednieuwe functies. Het betekent meteen ook dat u uw huidige Visa Classic binnen enkele maanden niet meer zal kunnen gebruiken. Vanaf september zullen we namelijk de ‘oude’ kaarten geleidelijk aan vervangen...
Bericht van Keytrade :Belangrijk nieuws in verband met uw Visa: Keytrade Bank heeft een nieuw kredietkaartenaanbod met nog meer voordelen en gloednieuwe functies. Het betekent meteen ook dat u uw huidige Visa Classic binnen enkele maanden niet meer zal kunnen gebruiken. Vanaf september zullen we namelijk de ‘oude’ kaarten geleidelijk aan vervangen...
visa platinum 2 weken terug ontvangen. nu eens tijd gehad. is geactiveerd, maar wil code wijzigen. Je krijgt telkens code van hen. In onafhankelijk bankkantoorautomaat kan ik code wijzigen, maar geeft foutmelding op het einde.
Volgens Keytrade zou dit tegen het einde van het jaar moeten in orde komen- om de PIN te kunnen veranderen
Nog steeds niets ontvangen, hier.
-
- Full Member
- Contacteer:
ik was gisteren verbaasd dat er een KT visa platinum in de brievenbus zat. Ik heb al meer dan 10 jaar een visa gold bij KT en blijkbaar doen ze "upgrades" waar ik niet van op de hoogte was. Mijn visa gold was pas vernieuwd deze zomer.
nieuwe kaart ontvangen.
Bij mij werkt het SMS systeem niet. ik heb dan maar de pin aangevraagd via de post
Bij mij werkt het SMS systeem niet. ik heb dan maar de pin aangevraagd via de post
Weet iemand hier of het veranderen (zelf kiezen) van de pincode nu al mogelijk is?AndrewBourgeois schreef: ↑11 november 2019, 11:58En wanneer maken ze de oude Visa inactief?
Zolang dat ik de PIN niet zelf kan kiezen gebruik ik die nieuwe kaart liever niet.
Ik heb ook een nieuwe (niet aangevraagde Classic) VISA ontvangen, en ik verkies eveneens om te wachten indien dit nog niet mogelijk is.
staat hier toch duidelijk?
![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
weet iemand of de oude visa geldig blijft zolang de nieuwe niet is geactiveerd?
Zeer amateuristisch dat aanpassen pin code niet werkt![Undecided :-\](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/undecided.gif)
Zeer amateuristisch dat aanpassen pin code niet werkt
![Undecided :-\](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/undecided.gif)
Bij kaarten overzicht een nieuwe visa kaart met: "Uw aanvraag is aanvaard", heb niks aangevraagd, dan toch maar Pin code via SMS aangevraagd, correct ontvangen, heb nu twee visa kaarten met verschillend nr in mijn overzicht staan, verwarrend allemaal.
hetzelfde bij mij, in mijn spam folder heb ik een e-mail terug gevonden verstuurd op 16/7 dat mijn bestaande gold vervangen wordt door een platinum. Verklaart waarom ik deze week de nieuwe kaart heb ontvangen zonder iets te hebben aangevraagd. E-mail van juli:
"Belangrijk nieuws in verband met uw Visa: Keytrade Bank heeft een nieuw kredietkaartenaanbod met nog meer voordelen en gloednieuwe functies. Het betekent meteen ook dat u uw huidige Visa Gold binnen enkele maanden niet meer zal kunnen gebruiken. Vanaf september zullen we namelijk ‘oude’ kaarten zoals die van u geleidelijk aan beginnen te vervangen. Van zodra het uw beurt is, krijgt u van ons hierover een e-mail.
Wilt u uw nieuwe kaart liever nu al ontvangen? Bestel ze dan onmiddellijk via onze transactiesite in de tab 'Kaarten'.
Om u op het vlak van reisbijstand een meer dan evenwaardige verzekering aan te bieden, zal uw nieuwe kredietkaart er een van het type Visa Platinum zijn. Met dezelfde kredietlimiet. Deze kaart is gratis in het eerste jaar en blijft dat bij minimum twaalf transacties in het voorafgaande jaar. Naast de uitgebreide reisbijstand bevat ze een pakket van maar liefst 10 andere verzekeringen voor uw reizen en aankopen."