Vraagje omtrent spaargeld zonder risico
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Newbie
- Contacteer:
Vraagje omtrent spaargeld zonder risico
ik zou zo'n 27000 euo willen verzetten van de internetbank waar we nu bijzitten naar eentje waar ik meer krijg voor mijn geld. Ik dacht eerst dat kauphting de beste keuze was, maar lees nu valles op dit forum over KA.
Berichten omtrent minder dan 20000 euro storten op hun rekeningen tot berichten over het feit dat ze te riskant zijn.
Wat zou voor mij de beste internetspaarrekening zijn, waar krijg ik het meeste interest en aangroei en getrouwheid, met maar weinig risico op het op de fles gaan van de bank.
Bedankt
Berichten omtrent minder dan 20000 euro storten op hun rekeningen tot berichten over het feit dat ze te riskant zijn.
Wat zou voor mij de beste internetspaarrekening zijn, waar krijg ik het meeste interest en aangroei en getrouwheid, met maar weinig risico op het op de fles gaan van de bank.
Bedankt
Re: Vraagje omtrent spaargeld zonder risico
daywalker_be
Dat is een vraag die hier héél regelmatig wordt gesteld. Het is onbegonnen werk die elke keer opnieuw te moeten beantwoorden.
Nog eens: Kijk eens in het tabblad 'Spaarrentes', 'Nieuws' en maak een keuze. Vervolgens lees de forum eens aandachtig door.
Elke bank is verschillend.
Succes.
Dat is een vraag die hier héél regelmatig wordt gesteld. Het is onbegonnen werk die elke keer opnieuw te moeten beantwoorden.
Nog eens: Kijk eens in het tabblad 'Spaarrentes', 'Nieuws' en maak een keuze. Vervolgens lees de forum eens aandachtig door.
Elke bank is verschillend.
Succes.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Vraagje omtrent spaargeld zonder risico
Kaupthing is een goede keuze.
Er zitten hier veel angsthazen op het forum. Er is bijna geen risico, anders had de CBFA allang aan de alarmbel getrokken.
Bovendien moet je hun hafljaarverslag 2008 maar eens lezen, en dat ziet er goed uit.
Hun rating is ook beter dan die van Credit europ bank.
Er zitten hier veel angsthazen op het forum. Er is bijna geen risico, anders had de CBFA allang aan de alarmbel getrokken.
Bovendien moet je hun hafljaarverslag 2008 maar eens lezen, en dat ziet er goed uit.
Hun rating is ook beter dan die van Credit europ bank.