Vragen over het invullen van je personenbelasting
Re: Vragen over het invullen van je personenbelasting
klopt.
Vergeet niet dat bvb ook scouts (weekends en/of zomerkamp) recht geeft op aftrek, tekenles ook doorgaans ,....
Andre hobby's of het regulier inschrijvingsgeld van de scouts valt er dan weer niet onder
Vergeet niet dat bvb ook scouts (weekends en/of zomerkamp) recht geeft op aftrek, tekenles ook doorgaans ,....
Andre hobby's of het regulier inschrijvingsgeld van de scouts valt er dan weer niet onder
Ik hoorde van een familielid dat zij nooit fiscale attesten kregen en dat het zomerkampje (waar hun 2 kinderen gingen) zogezegd ook nooit erkend geweest is. Dat ze dat ook elk jaar aantal dagen * max. dagprijs = aan te geven bedrag deden. Zij hebben daar nooit last mee gehad.
Ik zei dat dat niet de bedoeling is. Wederwoord (van schoonzus) was van 'precies of de fiscus zal dat controleren?
Dat is dan ook weer waar natuurlijk.
Maar goed, ik denk dat niet iedereen daar zo mee bezig is en dat het gros van de Vlaming gewoon optelt en invult en daar minder bij stilstaat dan ik? Dus misschien ook maar de gok wagen?
Ik zei dat dat niet de bedoeling is. Wederwoord (van schoonzus) was van 'precies of de fiscus zal dat controleren?
Maar goed, ik denk dat niet iedereen daar zo mee bezig is en dat het gros van de Vlaming gewoon optelt en invult en daar minder bij stilstaat dan ik? Dus misschien ook maar de gok wagen?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik heb ondertusen mijn aanslagbiljet van dit jaar ontvangen.
Kassa rinkelt weer eind oktober.
Dankzij men tax sheltertjes.
Kunnen het dus terug investeren in tax sheltertjes.
Dankzij men tax sheltertjes.
Kunnen het dus terug investeren in tax sheltertjes.
Estate Guru believer.
Nu je het hier gemeld hebt, zou ik dat maar niet doen.Kevva schreef: ↑30 juni 2024, 17:21 Ik hoorde van een familielid dat zij nooit fiscale attesten kregen en dat het zomerkampje (waar hun 2 kinderen gingen) zogezegd ook nooit erkend geweest is. Dat ze dat ook elk jaar aantal dagen * max. dagprijs = aan te geven bedrag deden. Zij hebben daar nooit last mee gehad.
Weet je dat de belasting ook over z.g. lezers beschikt? Dat zijn gepensioneerden die alle advertenties en chatsites nalezen om te kijken of er iets staat wat de belasting zou kunnen interesseren. Zij krijgen daar van de belasting een kleine vergoeding voor.
Ben jij er zo een anderen gaan verklikken, verwonderd me niks vroeg of laat komt altijd ware aardje boven water.
Wie zo dom is om op een forum bepaalde zaken te laten weten.
Daarna is het van we betalen toch zo veel , de oorzaak fraude gaan ze aan voorbij.
Estate Guru believer.
Beste Platin, wat ben je weer zuur.
Ik waarschuw anderen juist voor iets wat "helaas" bestaat en jij komt meteen met "ben jij er zo een die anderen gaan verklikken".
Probeer wat minder insinuerende posts te doen en ga lekker van het mooie weer genieten dit weekend.
Dat bestaat totaal niet. Gepensioneerden die zogezegd een vergoeding krijgen om het internet af te schuimen en dan info doorspelen? Nonsens.
Echt niet. Heb het al aan de hand gehad. Alles was gelukkig in orde, maar ze vertelden me wel waarom ze bij me langs kwamen en waarom.
En bij me langskwamen..... In mijn mening toch een beetje heel veel fantasie hoor, maar dat mag; we zitten in de kroeg .
Anderen zijn zuur volgens forum verbrodders.
Hun nonsens moeten we maar aannemen.
Estate Guru believer.
Toch niet. Een lezer had de belasting getipt omdat hij had gelezen dat ik een nieuwe boot had gekocht en een paar dagen later stonden ze 2 man sterk op de stoep.
Ze lieten me uiteindelijk na afloop nog de kopie zien waarop de lezer het met een rode stift had aangemerkt.
Gelukkig kon ik bewijzen dat de belasting er over betaald was.
Maar ok, als het volgens jullie niet bestaat, droom dan meer rustig verder.
Wist niet dat sommigen bij de belastingen een VIP status hebben.
Estate Guru believer.