Waar eindigt de Trump crash van 2025 ?
TIP
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Re: Waar eindigt de Trump crash van 2025 ?
“Nobody but me would do this,” Trump told reporters.
Als het zo was, dan hebben er velen een mooie kans laten liggen om bij te kopen hé. Ik geloof er ook niet veel van.. zeer volatiel op dit moment.. maar ja, wat maakt mijn mening uit. De koers is wat het is. Ik had een order op 75 en eentje op 80 euro staan. Maar ik zou mij er niet druk om maken als we nu gewoon terug door zouden mogen stijgen. Ik gun iedereen die effectief heeft bijgekocht.doorwinterd schreef: ↑8 april 2025, 15:41 dat gisteren het dieptepunt was, is niet onmogelijk
maar het zou imo wel héél héél straf zijn
Vermogensbeheerders zien op dit moment dan ook geen reden om hun beleggingsstrategie bij te sturen, hoe volatiel de markten ook zijn. 'Rustig blijven zitten en je activa zo veel mogelijk diversifiëren is de boodschap'. 'Wat we nu op de markten meemaken, lijkt enigszins op wat we in de bankencrisis van 2008 zagen. Maar volgens ons zal het korter zijn. We verwachten dat de VS de komende weken al akkoorden over lagere handelstarieven sluiten. Als dat nog voor de zomer lukt, kan de economische impact van deze crisis al bij al beperkt blijven.'
8/4/25 BEL20 +3,77% EURO STOXX 50 +3,15% DJIA +3,42% NASDAQ +3,77%
8/4/25 BEL20 +3,77% EURO STOXX 50 +3,15% DJIA +3,42% NASDAQ +3,77%
De BEL20 sluit af op +3,11%, de andere Europese beurzen iets lager. De Dow Jones heeft moeite om zijn +2% vast te houden. De Nasdaq heeft moeite met +2,5%. Daarom vrees ik dat dit herleven van korte duur zal zijn. Er is behalve de veel stoere uitspraken en de aanzetten tot onderhandelingen fundamenteel nog niets gewijzigd. Als de fundamenten niet veranderen gaan de beurzen zich dat de komende dagen wel realiseren met dan te verwachten weer rode cijfers.
Yep, vandaag spijt dat ze gisteren in paniek verkocht hebben en morgen spijt dat ze vandaag met FOMO weer ingestapt zijn
Toch enig lichtpunt mbt onderhandelingen in opstart
Na een telefoongesprek van 25 minuten met Donald Trump is de Japanse premier Shigeru Ishiba er als eerste in geslaagd onderhandelingen af te dwingen over de Amerikaanse heffingen. Trump kondigde inmiddels ook gesprekken met Zuid-Korea 'en mogelijk veel anderen' aan.
Na een telefoongesprek van 25 minuten met Donald Trump is de Japanse premier Shigeru Ishiba er als eerste in geslaagd onderhandelingen af te dwingen over de Amerikaanse heffingen. Trump kondigde inmiddels ook gesprekken met Zuid-Korea 'en mogelijk veel anderen' aan.
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Voor Trump telt maar 1 land: China. En China heeft zopas Trump met de billen bloot gezet door de deadline van Trump gewoon te laten passerenchesini schreef: ↑8 april 2025, 18:28 Toch enig lichtpunt mbt onderhandelingen in opstart
- Vincent2018
- Full Member

Dow al weer 1000 puntjes lager
"Trump will NOT accept a situation where “Wall Street is allowed to run the economy.”
Oversold Rally Coming, Then the Real Crash Begins https://youtube.com/watch?v=UqGb6KzcF_s
"Trump will NOT accept a situation where “Wall Street is allowed to run the economy.”
Oversold Rally Coming, Then the Real Crash Begins https://youtube.com/watch?v=UqGb6KzcF_s
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Vincent2018 op 8 april 2025, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
De S & P 500 al 3% lager dan de top vandaag. Alle winst weer weggevaagd.chesini schreef: ↑8 april 2025, 17:51 De BEL20 sluit af op +3,11%, de andere Europese beurzen iets lager. De Dow Jones heeft moeite om zijn +2% vast te houden. De Nasdaq heeft moeite met +2,5%. Daarom vrees ik dat dit herleven van korte duur zal zijn. Er is behalve de veel stoere uitspraken en de aanzetten tot onderhandelingen fundamenteel nog niets gewijzigd. Als de fundamenten niet veranderen gaan de beurzen zich dat de komende dagen wel realiseren met dan te verwachten weer rode cijfers.
Niemand gelooft dus dat er veel goeds komt met die "tientallen landen" die volgens Trump staan te trappelen om te onderhandelen.
De pinguins van Heard en Mcdonald Island zijn naar het schijnt ook onderhandelingen begonnen met Trump.
Lutnick heeft wel al bevestigd dat de pinguins niet ontsnappen aan de tarieven, en dat het geen fout was van de VS.
De pinguins menen dat ze dezelfde taal kunnen spreken dan Trump.
Vermoedelijk zijn ze de naast China Trump's grootste probleem, ze zijn immers gewoon aan veel gekwaak.
Lutnick heeft wel al bevestigd dat de pinguins niet ontsnappen aan de tarieven, en dat het geen fout was van de VS.
De pinguins menen dat ze dezelfde taal kunnen spreken dan Trump.
Vermoedelijk zijn ze de naast China Trump's grootste probleem, ze zijn immers gewoon aan veel gekwaak.
Niet alleen economische terrorist...KleineSpaarder schreef: ↑8 april 2025, 18:49Voor Trump telt maar 1 land: China. En China heeft zopas Trump met de billen bloot gezet door de deadline van Trump gewoon te laten passerenchesini schreef: ↑8 april 2025, 18:28 Toch enig lichtpunt mbt onderhandelingen in opstart
Na een telefoongesprek van 25 minuten met Donald Trump is de Japanse premier Shigeru Ishiba er als eerste in geslaagd onderhandelingen af te dwingen over de Amerikaanse heffingen. Trump kondigde inmiddels ook gesprekken met Zuid-Korea 'en mogelijk veel anderen' aan.. Gezond principe: niet onderhandelen met terroristen. En Trump is een economische terrorist.
Hij geeft oorlogsmisdadiger Netanyahu vrijgeleide in Gaza-Westbank...
Trump heeft zonet de invoertarieven voor China met 50% verhoogd tot 104%. De Amerikaanse beurzen gingen direct naar beneden en staan weer negatief. We kunnen dus weer een negatieve opening verwachten morgenvroeg in Azië en Europa.
-
Charlesvdw
- Hero Member

- Contacteer:
Als Trump denkt dat hij de Chinezen kan overbluffen...
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
-
Charlesvdw
- Hero Member

- Contacteer:
Dan is hij niet zo geniaal als hij denkt te zijn.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Zoals te verwachten is de DJIA weer negatief -1% en de NASDAQ -2,5%.
Trump denk verkeerdelijk dat 104% heffingen op China vanzelf gaan overwaaien. Hij heeft geen inzicht in economische modellen.
Morgen wordt het weer een slechte dag.
Trump denk verkeerdelijk dat 104% heffingen op China vanzelf gaan overwaaien. Hij heeft geen inzicht in economische modellen.
Morgen wordt het weer een slechte dag.