Waar gratis kredietkaarten?
Re: Waar gratis kredietkaarten?
Nee :-/
Ik kan mijn huidige Classic nu wel "upgraden" naar de nieuwe Classic variant, maar de upgrade knop om van Classic naar Gold te gaan (die vroeger bij "Kaarten" stond) is verdwenen.
Na (opnieuw) contact op te nemen met hun support hetzelfde standaard mailtje
Wij danken u voor uw mail.
Een exacte datum kan ik u wel momenteel niet meedelen.
U zal per mail en seintje krijgen wanneer dit mogelijk is.
Zoals al gezegd en gedacht : Geadverteerd voor allen.. Niet verkrijgbaar voor allen.
Wow .. De Rolls Royce nieuw model aan een korting van 20 procent. Maar ik kan de verkeersbelasting en BIV niet betalen..
Gelukkig zijn om een dooie mus. Maar het is en blijft een moment van geluk.
Wow .. De Rolls Royce nieuw model aan een korting van 20 procent. Maar ik kan de verkeersbelasting en BIV niet betalen..
Gelukkig zijn om een dooie mus. Maar het is en blijft een moment van geluk.
Ik heb momenteel geen enkele VISA-kaart bij Keytrade. Er is momenteel geen enkele optie bij mij om wat dan ook van VISA-kaart aan te vragen als ingelogde gebruiker. Die sectie is gewoon blanco.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Giskart, dat was bij mij ook zo. Heb dan via document center het document ingevuld voor aanvraag visa platinum. Stuur je per e-mail naar cards@keytrade.be klantendienst kon niet verklaren waarom dat niet in mijn opties stond.
Alleszins intussen van die dienst een weigering gekregen hoewel ik al 10 jaar keytrade als hoofdbank heb. Weliswaar zonder enige beleggingsactiviteiten bij hen.
Alleszins intussen van die dienst een weigering gekregen hoewel ik al 10 jaar keytrade als hoofdbank heb. Weliswaar zonder enige beleggingsactiviteiten bij hen.
Toch ook een beetje aan het denken een kaart aan te vragen. Die extra garantie op aankopen lijkt mij interessant. Ik zou wel voor de Gold gaan, die extra verzekeringen zijn ook best goed.woodpeckerbird schreef: ↑20 juli 2019, 11:39
Ik heb wel respectabele beleggingen bij Keytrade en sinds kort als transactiebank. Heb juist al mijn domiciliëring naar keytrade overgezet.
Toch niet raar dat Keytrade niet zomaar de platinum kaart aan iedereen gaat uitdelen? Gelukkig zou ik zeggen!
Als alle banken zoals beobank veel te gemakkelijk kredietkaarten (en consumentenkredieten) geeft hebben we weer een bankencrisis voor we het weten
Als alle banken zoals beobank veel te gemakkelijk kredietkaarten (en consumentenkredieten) geeft hebben we weer een bankencrisis voor we het weten
Heb je nog geen mail gehad van Keytrade? Daarin staat dat ze vanaf september de oude kaarten geleidelijk gaan vervangen. De nieuwe voordelen zoals aankoopverzekering zijn wel al van toepassing op de oude kaarten.
Laatst gewijzigd door Denfi op 21 juli 2019, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Je hebt gelijk.. ik had die kaart nooit mogen krijgen. Het was veel te gemakkelijk, meer dan 10 jaar geleden. Ik heb er op mijn eentje zeker een bankencrisis mee veroorzaakt.
Alleen echt hele slimme gasten weten het beter dan bank B(eo). Bank A of K heeft altijd gelijk.
*Geeuw*
Alleen echt hele slimme gasten weten het beter dan bank B(eo). Bank A of K heeft altijd gelijk.
*Geeuw*
Ik citeer je maar voor je deze reactie ook wegneemt (ja ik heb je andere reactie ook nog zien staan).haelewyn schreef: ↑20 juli 2019, 22:41 Je hebt gelijk.. ik had die kaart nooit mogen krijgen. Het was veel te gemakkelijk, meer dan 10 jaar geleden. Ik heb er op mijn eentje zeker een bankencrisis mee veroorzaakt.
*Geeuw*
Ik begrijp niet dat je dit persoonlijk neemt. Ik citeer je niet,noch vernoem ik je in mijn vorige reactie. Je lijkt mij iemand die op een goede manier met zijn geld bezig is. Ik uit mijn kritiek op beobank niet op u. Ze hebben nog steeds dezelfde werkwijze als citibank alleen hun naam is anders. Als elke bank deze werkwijze zou gebruiken kan dit zware gevolgen hebben wanneer het systeem faalt(zoals in 2007-2008).
En nu maar terug naar het topic:gratis kaarten.
Je hebt gelijk over een vorige reactie, dat ik die wegnam. Ze was langer en kwam uit een andere hoek.
Jep... ik neem het persoonlijk gezien ik een beobank kaart heb en dat ook in dit topic vermeldde.
Ik lees dat je het niet persoonlijk bedoelde. De bank mag je aanvallen of krenken zoveel je wil :-) Maakt mij persoonlijk niet uit.
Terug naar het topic. Ik ben akkoord...
Deze reactie vernietigt zichzelf over een minuut of 10.
Jep... ik neem het persoonlijk gezien ik een beobank kaart heb en dat ook in dit topic vermeldde.
Ik lees dat je het niet persoonlijk bedoelde. De bank mag je aanvallen of krenken zoveel je wil :-) Maakt mij persoonlijk niet uit.
Heb ook een Beobank MasterCard.haelewyn schreef: ↑21 juli 2019, 00:07 Je hebt gelijk over een vorige reactie, dat ik die wegnam. Ze was langer en kwam uit een andere hoek.
5euros per jaar, maar korting op betalingen van 0,5 tot 2 procent. En gratis verzekeringen.
Betaalt zijn 5euro wel terug.
Geen vernietiging van dat bericht meer dus
Mij om het even.
Mij om het even.
Neen geen mail ontvangen, maar ik krijg zelden mails van Keytrade (behalve voor het beschikbaar zijn van het Visa-uittreksel).
Misschien moest men daarvoor ingeschreven zijn op hun nieuwsbrief.
Maar bedankt voor de info.
de mails worden duidelijk in groepen verstuurd, om de druk op hun backoffice te spreiden.
Beobank & Keytrade hebben gewoon een ander business model. De ene (Beobank) wint geld met zijn kaarten door interesten te laten betalen. Ze hebben er dus alle baat aan om je een hogere limiet te geven. Keytrade aan de andere kant wint waarschijnlijk geen geld met zijn kaarten maar hoopt zo dat je klant bij hen wordt en dat je geld/investeringen/... bij hen haalt in plaats van een andere bank. Zij zullen dus minder snel een kredietkaart geven met een hoge limiet.
Het zijn dus verschillende producten die een verschillend objectief hebben voor beide banken.
Het zijn dus verschillende producten die een verschillend objectief hebben voor beide banken.