Waarom 'huurrendement' een fabel is. Dit is hoe je je échte rendement berekent.
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- voorheenCP1234
- Tijdelijk Verbannen
- Contacteer:
Re: Waarom 'huurrendement' een fabel is. Dit is hoe je je échte rendement berekent.
Er zijn al genoeg crashes geweest, de rendementen op langere termijn liegen er desondanks toch niet om en ja het verleden geeft geen garanties over de toekomst maar dat is idem zo voor vastgoed.TrX schreef: ↑3 september 2024, 20:56We zullen eens zien hoe geweldig die ETFs / Trackers zijn als we een keer -50% gaan. "Buy and hold"bertVW schreef: ↑3 september 2024, 12:57 Op zich is er ook een verschil tussen 'gegarandeerd rendement' en 'meer rendement gegarandeerd dan...'![]()
Enfin, interessant topic met uiteenlopende meningen.
Ik onthou dat het mij een geruststellend gevoel geeft dat mijn huurder mijn lening afbetaald en ik durf er ook vanuit gaan dat mijn verkoop later meer zal opbrengen dan mijn investering. Het zal wellicht de inflatie verslaan, maar gegarandeerd is dat natuurlijk niet![]()
Ik hoorde hier iemand zeggen dat mijn 60k inleg kan geïnvesteerd worden in tracker, om na 15 jaar dan eenzelfde opbrengst te hebben als de waarde van het appartement. Daar ben ik dan ook weer niet zo zeker van.![]()
En daar ik beide heb en goud zit ik wel goed vind ik ...
Make Spaargids " Great Again ! "