wanneer stijgen de termijnrekeningen ?
TIP
Re: wanneer stijgen de termijnrekeningen ?
Vermoedelijk omdat Rabo liquiditeit genoeg heeft om niet te moeten opbieden tegen zijn concullega's?spaarvarkentje schreef: Hallo,
kan iemand aan een beginner uitleggen waarom de rentetarieven van Rabobank.be zo plots dalen ten opzichte van de andere (kleine, en minder kleine) spelers. Ik zie bv. dat Dexia op z'n site nog steeds 5,00% geeft op jaarbasis. Bij Rabo is dat vandaag 4,75%.
groetjes.
Bij rabo is het vandaag al gedaald tot 4,65% op 1 jaar.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Ja, bij rabo's bank....niks voor mij...laat die maar doen.Vaganzza schreef: Bij rabo is het vandaag al gedaald tot 4,65% op 1 jaar.
Momenteel heel interessant. Record Bank geeft 5% op kasbon ongeacht de duur tot 8 jaar. Met of zonder kapitalisatie.
Volgens mij een goede zaak als je "veilig" wil beleggen.
Intervest, Cofinimmo, Befimmo, Gimv, Proximus, Ascencio, Qrf, Tinc, Kas Bank, en Vastned Retail Belgium in bezit.
Zeker één van de beteren voor de wat langere termijn inderdaad.Gerhard38 schreef: Momenteel heel interessant. Record Bank geeft 5% op kasbon ongeacht de duur tot 8 jaar. Met of zonder kapitalisatie.
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
kijk ook eens bij DHB 5,60 % brutto. Ik spreek me hierbij niet uit over het veiligheidsaspect.