Warrants / Opties
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Warrants / Opties
Ik heb de keuze om bonus te laten uitbetalen in cash/warrants/opties
Cash is geen optie, maar wat zijn de grote verschillen tussen warrants en opties? Bedrijf laat me wat in de steek met gebrek aan uitleg.
Dank voor info.
Cash is geen optie, maar wat zijn de grote verschillen tussen warrants en opties? Bedrijf laat me wat in de steek met gebrek aan uitleg.
Dank voor info.
Re: Warrants / Opties
Warrants en opties op welke onderliggende waarde? Bv. warrants op een indexfonds vs. opties op aandelen van het eigen bedrijf?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Als je werkgever daar niet transparant over is, zou ik gewoon cash kiezen.
De beste optie in dat geval is de warrants of opties kiezem, en direct verkopen. Bij Acerta regelen ze dit zelfs automatisch, en krijg je de cash gewoon gestort op je rekening. Belastingstechnisch komt dit beter uit en hou je dus meer overEarthNvstr1 schreef: ↑26 mei 2021, 18:52 Als je werkgever daar niet transparant over is, zou ik gewoon cash kiezen.
Bij ons zijn dit ieder jaar warrants op de Eurostoxx 50, met vervaldatum 10 jaar in de toekomst. Dit jaar was dat NLBNPFR10QZ5, een call warrant op de "BNP Paribas Easy Euro Stoxx 50 UCITS ETF C" met vervaldatum 25/3/2031.
Ik heb die automatisch laten verkopen na 1 dag, om zo het koersrisico te beperken.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad, is bij mij ook met warrants die ik direct verkoop (*niet* uitoefen!) na toekenning.
Maar normaal gezien zou je werkgever daarover transparant moeten zijn.
O.a. hoe het werkt, het verschil tov cash, alle voor- en nadelen, ...
Maar normaal gezien zou je werkgever daarover transparant moeten zijn.
O.a. hoe het werkt, het verschil tov cash, alle voor- en nadelen, ...