Wat denken (niet hopen) jullie dat de beurs (wereld) tegen Kerst 2024 zal gedaan hebben t.o.v. Kerstdag 2023
TIP
Re: Wat denken (niet hopen) jullie dat de beurs (wereld) tegen Kerst 2024 zal gedaan hebben t.o.v. Kerstdag 2023
Met nog 1,5 maand te gaan zitten we op +24,94%
Re: Wat denken (niet hopen) jullie dat de beurs (wereld) tegen Kerst 2024 zal gedaan hebben t.o.v. Kerstdag 2023
Historisch gezien is de kans groot dat niemand dat stemde gelijk zal krijgen. Mijn verwachting zat tussen 20 - 25% hoger
Nu, als het in mijn voordeel pleit, heb ik iedere dag graag ongelijk.
Nu, als het in mijn voordeel pleit, heb ik iedere dag graag ongelijk.
Laatst gewijzigd door bryanv op 10 november 2024, 10:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Graag dit dubbel bericht verwijderen aub
Wat mij meer interesseert zijn de ytd- prestaties tijdens de komende 4 jaren met de impulsieve president die nu al met onredelijke heffingen en onrust dreigt.
Goed voor de US stocks op korte termijn, maar zal een kettingreactie veroorzaken die uiteindelijk ook de US- economie zal treffen!
Goed voor de US stocks op korte termijn, maar zal een kettingreactie veroorzaken die uiteindelijk ook de US- economie zal treffen!