Wat is de vroegtijdige opzeggingskost van een "step up" rekening?
TIP
Wat is de vroegtijdige opzeggingskost van een "step up" rekening?
Hallo ik heb een 10 jaar lopende "step up" rekening lopen bij axa bank.
Nu stel dat ik er spijt van heb en ik wil het nu al opzeggen (loopt nog 8 jaar)
Is dit doenbaar of handelen ze hier met absurde verbrekingskosten?
Ik vind deze info nergens op de axa website misschien zijn er hier die ervaring hebben met dit soort product?
Thx
Nu stel dat ik er spijt van heb en ik wil het nu al opzeggen (loopt nog 8 jaar)
Is dit doenbaar of handelen ze hier met absurde verbrekingskosten?
Ik vind deze info nergens op de axa website misschien zijn er hier die ervaring hebben met dit soort product?
Thx
Re: Wat is de vroegtijdige opzeggingskost van een "step up" rekening?
De bank is niet verplicht de step-up termijnrekening op uw vraag te ontbinden en uw kapitaal vervroegd terug te betalen.
Indien ze dit wel doen zullen er alleszins kosten aan verbonden zijn, en een deel van de rente die je eigenlijk al verdient hebt zal je ook moeten missen.
Hoe je het ook draait of keert, en hoe de bank het ook voorstelt, je bent overgeleverd aan haar goede wil.
Hoeveel dit zou kunnen zijn, kan U misschien??? terugvinden in het " reglement van de verrichtingen " van AXA Bank of navragen aan de bank zelf.
Indien ze dit wel doen zullen er alleszins kosten aan verbonden zijn, en een deel van de rente die je eigenlijk al verdient hebt zal je ook moeten missen.
Hoe je het ook draait of keert, en hoe de bank het ook voorstelt, je bent overgeleverd aan haar goede wil.
Hoeveel dit zou kunnen zijn, kan U misschien??? terugvinden in het " reglement van de verrichtingen " van AXA Bank of navragen aan de bank zelf.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Wat is de vroegtijdige opzeggingskost van een "step up" rekening?
Heb reglement van de verrichtingen gecheckt...wat een warboel aan "advocatenpraat"(legalese zoals ze int Engels zeggen) hoe kan Jan met de pet hier nu aanuit?ludo schreef: ↑5 december 2018, 13:23 De bank is niet verplicht de step-up termijnrekening op uw vraag te ontbinden en uw kapitaal vervroegd terug te betalen.
Ik zie het bos door de bomen niet meer lol
Denk dat een kantoorbezoek nodig gaat zijn...
Niettemin Alvast bedankt voor de hulp