Wat is jouw brutoloon?
Re: Wat is jouw brutoloon?
platin schreef: ↑15 september 2022, 12:04Brutto pensioen 2734 €.Kevva schreef: ↑11 september 2022, 23:42 De poll is volledig anoniem maar wie durft hier vrijuit over zijn maandloon/wedde + extralegale voordelen spreken?
Je hoeft zeker geen naam van een werkgever op te geven (noch functie). Het leek me gewoon eens tof om wat inzichten te krijgen over hoeveel een Spaargidser verdient.
Netto 1959 €.
En ieder jaar nog vakantie geld.
En voel je zich nu gelukkiger nu je dit weet.
Ja vroeger altijd de handen vuil gemaakt.
En schuldenvrij.
Estate Guru believer.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik moet men handen ook elke dag vuil maken, supervuil en ik zie daar quasi niks voor terug. En zo hoort da.
Geloof ook 0,0 uit deze poll. Dat meerderheid boven de 4.5k verdient.
Geloof ook 0,0 uit deze poll. Dat meerderheid boven de 4.5k verdient.
Misschien is het hier een forum waar de elite verzameld zit.
Dat kan je geloven of niet natuurlijk.
Zelf geloof ik dat ook niet.
Dat kan je geloven of niet natuurlijk.
Zelf geloof ik dat ook niet.
Wie op dit onderwerp wil antwoorden, begeeft zich op glad ijs, is goed gek of is een leugenachtig persoon.
Wie kan het, Kevva uitgezonderd, iets schelen wat een andere spaargidser verdient?
Dit is een identiek non-item als dat middenklasse gelul!
Wie kan het, Kevva uitgezonderd, iets schelen wat een andere spaargidser verdient?
Dit is een identiek non-item als dat middenklasse gelul!
Je moet dat positiever bekijken. Als we uitgezeverd zijn over al het andere, kunnen we hier wat .... praten.
Gezien ik niet lieg en (volgens mijns inziens) nog steeds niet gek ben, kies ik voor mezelf om op glas ijs te begeven? Net zoals mijn werkgever dan. Want alles m.b.t. mijn loon, als die van mijn sector-genoten, alsook alle extra legale voordelen staan op het "world wide web"
Als jij het opportuun vindt om je privacy gegevens te grabbel te gooien, wie ben ik dan om je dit te beletten?
Ik doe daar niet aan mee.
Big brother weet al genoeg van ons. W e moeten het zelf toch niet erger maken?!
Jij zegt dat, althans wat je loon betreft, dit op het internet terug te vinden is. Dan werk jij wschl voor een of andere overheidsinstelling. Het publiek maken van salarisschalen is in dit geval een must, daar beambten en ambtenaren door rijksmiddelen betaald worden.
Jij zegt dat, althans wat je loon betreft, dit op het internet terug te vinden is. Dan werk jij wschl voor een of andere overheidsinstelling. Het publiek maken van salarisschalen is in dit geval een must, daar beambten en ambtenaren door rijksmiddelen betaald worden.
Wat jullie verdienen zal mij worst wezen, en wat ik verdien gaat jullie niet aan.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Wat heb je daaraan en wat ben je ermee voorruit als je weet hoeveel iemand zijn brutto loon is..?
Netto kan dat verschillen naargelang de gezins situatie..
Netto kan dat verschillen naargelang de gezins situatie..
Waarom dat taboe ? Het gaat toch maar over geld ? € 1.786 pensioen.
Ik zou hier overigens graag iets van inleveren zodat ik in aanmerking kom voor een verhoogde tegemoetkoming en sociaal tarief….
Ik zou hier overigens graag iets van inleveren zodat ik in aanmerking kom voor een verhoogde tegemoetkoming en sociaal tarief….
Laatst gewijzigd door Brembos op 15 september 2022, 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Mag het hier even ?
Heeft er iemand een mening over de maatregelen van de regeringen na Di Rupo om van je brutoloon meer netto over te houden?
Iemand die dat merkt of net niet ?
Heeft er iemand een mening over de maatregelen van de regeringen na Di Rupo om van je brutoloon meer netto over te houden?
Iemand die dat merkt of net niet ?
Het is gewoon mijn loon maar hoor.dhalluinR schreef: ↑15 september 2022, 14:36 Als jij het opportuun vindt om je privacy gegevens te grabbel te gooien, wie ben ik dan om je dit te beletten?
Ik vind het trouwens wel interessant te zien, zelfs volgen, hoeveel iemand voor dezelfde functie in een ander bedrijf verdiend? LinkedIn e.d. maken deze gegevens soms ook zichtbaar voor Premium leden waardoor het zich open stelt tot competitiviteit tussen bedrijven om mensen aan te werven.
Van mijn part kan er niet genoeg transparantie, competitie zijn wat loon en arbeidsvoorwaarden betreft. Ze mogen dit van mij al doen als ze de scholen afgaan voor potentiële toekomstige arbeidskrachten.
Ik ben trouwens geen ambtenaar. De barema's van mijn paritair comité staan gewoon online.
De Belg en zijn geld. Het blijft een heikel punt. In andere landen hebben ze daar veel minder problemen mee. Waarom zou iemand op een anoniem forum liegen over het bruto bedrag dat hij verdient? Wie bedriegt hij daarmee? Dat je aan de toog in het café irl wat opschepperig zou doen zou ik nog kunnen snappen maar hier, wat voor zin heeft dat.dhalluinR schreef: ↑15 september 2022, 14:36 Als jij het opportuun vindt om je privacy gegevens te grabbel te gooien, wie ben ik dan om je dit te beletten?
Je kunt trouwens heel veel brutolonen gewoon op internet terugvinden en vergeet niet te vermenigvuldigen met de index om tot het huidige bruto loon te komen want dikwijls is die daar niet bij geteld.
En het brutoloon zegt weinig over het nettoloon gezien ieder zijn situatie anders is.
Leg eens uit welk glad ijs.
Zelf bang ergens door de mand te vallen.
Ja als veel ..... geld zou ik ook overal spoken zien.
En elke bankmedewerker kan zien wat op en af een rekening gaat van wie voor wie.
Niet te veel in fabeltjes geloven kan nooit kwaad.
Estate Guru believer.