Wat is uw YTD?
TIP
Re: Wat is uw YTD?
Portfolio: -1.15%
Keyplan: -3.17%
Keyplan: -3.17%
Eigen (conservatieve) aandelenkeuze: 2,05%
Aandelen en keyplan samen: 0,32%
Berekening volgens grafiekjes keytrade.
Aandelen en keyplan samen: 0,32%
Berekening volgens grafiekjes keytrade.
0.95%
Wel mijn eerste aandelen gekocht in februari
Wel mijn eerste aandelen gekocht in februari
Na enige turbulentie sta ik momenteel op +/- -25%. Met eind van het jaar 0% halen ben ik tevreden, de 2 vorige jaren waren super, een slecht moet men er dan kunnen bij nemen.
Opm: dit is niet volledig correct eigl, daar ik voorheen de bestedingsruimte maximaal opsoupeerde. Nu houd ik een veel grotere marge aan door (noodgedwongen) veel minder openstaande posities te hebben. Als ik die terug maximaal zou opvullen, zou het verlies kleiner zijn.
Ook mijn berekeningsmethode is niet 100% correct: ik maak enkel de foto 'wat heb ik' zonder rekening te houden met toekomstige te vervallen verplichtingen. Maar ik vergelijk wel altijd op dezelfde manier.
Opm: dit is niet volledig correct eigl, daar ik voorheen de bestedingsruimte maximaal opsoupeerde. Nu houd ik een veel grotere marge aan door (noodgedwongen) veel minder openstaande posities te hebben. Als ik die terug maximaal zou opvullen, zou het verlies kleiner zijn.
Ook mijn berekeningsmethode is niet 100% correct: ik maak enkel de foto 'wat heb ik' zonder rekening te houden met toekomstige te vervallen verplichtingen. Maar ik vergelijk wel altijd op dezelfde manier.
-1.8%. Exclusief dividenden, maar wel over de hele portefeuille (dus incl spaargeld).
-
- Hero Member
- Contacteer:
- realisticview
- Sr. Member
- Contacteer:
0.6% op de aandelenportefeuille waarvan nog 30% cash.
+ 1,6% (incl. kosten & dividenden)
Ben wel zeer AMG gevoelig, dus zowel al op +8,5% als op -5% gestaan dit jaar
Ben wel zeer AMG gevoelig, dus zowel al op +8,5% als op -5% gestaan dit jaar
-
- Hero Member
- Contacteer:
Met welke producten haalde u dit rendement als ik mag vragen?zao schreef: ↑20 februari 2018, 08:54 Na enige turbulentie sta ik momenteel op +/- -25%. Met eind van het jaar 0% halen ben ik tevreden, de 2 vorige jaren waren super, een slecht moet men er dan kunnen bij nemen.
net zoals de vorige jaren, schrijven van opties op marginaccount.
Pff na deze week ytd Winst kwijt. Rond -0,5 nu
Hoe staat het bij de rest hier?
Verscheidene keren vooruitgang weggevaagd zien worden op enkele dagen of zelf sneller.
Maar positief denken zeker. De horizon is nog ruim en heb nog genoeg cash voor wat aankopen. Dit jaar enkel nog maar sipef gekocht minder dan een maand terug.
Hoe staat het bij de rest hier?
Verscheidene keren vooruitgang weggevaagd zien worden op enkele dagen of zelf sneller.
Maar positief denken zeker. De horizon is nog ruim en heb nog genoeg cash voor wat aankopen. Dit jaar enkel nog maar sipef gekocht minder dan een maand terug.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Ik had me nog zo voorgenomen om in 2018 geen aandelen bij te kopen. Heb toch wat Ontex, Bpost en ABI opgepikt. De grote berg cash begon me serieus te irriteren. Spijt heb ik er nog niet van, verlies wel.
YTD obli's: -4%.
YTD aandelen: -7%.
Excl. coupons/dividend.
YTD obli's: -4%.
YTD aandelen: -7%.
Excl. coupons/dividend.
YTD lazy 4 fund portfolio 75/25 + pricos: -1,07%
Januari: +0,8%
Februari: -1,53%
Maart: -0,32%
Eigenlijk wel tevreden van als ik kijk naar de schommelingen van de laatste tijd.
Versla de m* benchmark "mixfondsen EUR offensief wereldwijd" bijna iedere maand.
Januari: +0,8%
Februari: -1,53%
Maart: -0,32%
Eigenlijk wel tevreden van als ik kijk naar de schommelingen van de laatste tijd.
Versla de m* benchmark "mixfondsen EUR offensief wereldwijd" bijna iedere maand.