Wat is uw YTD?
TIP
Re: Wat is uw YTD?
IWDA aangekocht in maart-april 2020 en geen verdere transacties gedaan.
Momenteel 53,71% rendement
Momenteel 53,71% rendement
Neem hier allemaal maar een screenshot van, om boven jullie bed te hangen en later nog eens te mijmeren.
'Nieuwjaar 2022 ... wat voelde ik me toen rijk ... ik dacht dat ik binnen was ...'
'Nieuwjaar 2022 ... wat voelde ik me toen rijk ... ik dacht dat ik binnen was ...'
-
- Full Member
- Contacteer:
Klopt toch?
Gekocht in 2020,
In het bezit op 1/1/2021 en in het bezit op 31/12/2021 - dus als belegger haal je exact het rendement van het fonds.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Bedankt.
Gekocht in 2020,
In het bezit op 1/1/2021 en in het bezit op 31/12/2021 - dus als belegger haal je exact het rendement van het fonds in 2021.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Proficiat aan degenen die de beurzen geklopt hebben. Zelf ben ik blijven steken op +7,1%. Er had véél meer ingezeten, en ik ben benieuwd wat 2022 zal brengen...
Aandelenportefeuille netto met 1222% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +2,6% (tem 28 jun '24)
Momenteel: 42% IVU, WTW, Alfa, Rapid7, Salesforce, Aon; 58% cash
Momenteel: 42% IVU, WTW, Alfa, Rapid7, Salesforce, Aon; 58% cash
-
- Hero Member
- Contacteer:
Mooie returns, mocht je zin hebben om top 5 voor 2022 aan te vullen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Denk ik ook, een aantal van je value aandelen hebben het zeer goed gedaan mits je ze wat langer had gehouden, wel geen zicht op de volledige korf.